177852
۰۴ مهر ۱۳۹۷
رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دوران دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری همایش راویان نوجوان دفاع مقدس در استان مرکزی

رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دوران دفاع مقدس استان مرکزی گفت: چهارم مهرماه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش راویان نوجوان دفاع مقدس در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، فاطمه محمد میرزایی با اشاره به لزوم برگزاری همایش راویان نوجوان دفاع مقدس در استان مرکزی اظهار داشت: الگوسازی برای نسل جوان جامعه همواره یکی از نیازهای مهم و ضروری در حوزه تربیتی نسل جوان است ، چرا که در این برهه سنی بیش از هر زمان دیگری نقش موثر الگوی صحیح می تواند موثر باشد.

وی افزود: شهداء، ایثارگران، آزادگان و تمامی شخصیت های مربوط به دفاع مقدس می توانند یکی از الگوهای مناسب برای نسل پس از جنگ باشند از این رو نیاز است که به شیوه صحیح آنها را برای نسل نوجوان معرفی کنیم.

رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دوران دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در این همایش که با مشارکت دبیرستان شاهد دخترانه نیایش اراک برگزار می شود تعدادی از دانش آموزان نوجوان در قالب راوی یکی از ایثارگران دفاع مقدس را برای سایر همکلاسی های خود معرفی می کنند.

محمد میرزایی با اشاره به چگونگی برگزاری این همایش گفت: این همایش دنباله روی طرح سلاله ها است که در آن دختران آزاده، شهید، ایثارگر، و همینطور نوادگان شهداء قصه ایثارگری و جانفشانی عزیزان خود را برای سایر همکلاسی های خود روایت می کنند.

 

وی ادامه داد: این همایش چهارم مهرماه در کانون امام علی(ع) برگزار و در پایان نیز از ایثارگران معرفی شده توسط دانش آموزان نوجوان تجلیل به عمل می آید.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار