موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
17678
۱۶ خرداد ۱۳۹۶

حضور موثر کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در جشنواره امام رضا(ع)

امسال شاهد رشد کیفی آثار اعضای کانون با خلق ۴۶۱ اثر در ۸ بخش این جشنواره شامل «نشریه نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی، انیمیشن، سرود، قصه گویی، داستان نویسی و شعرسرایی» در قالب فردی و گروهی بودیم .

به گزارش کودک پرس، طاهره حمیدی با اعلام این خبر گفت: جشنواره‌های کودک و نوجوان رضوی به واسطه آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با زندگی و سیره عملی امام مهربانی‌ها سبب پیوندی عمیق بین آنان و امام رضا(ع) شده است.

وی با بیان این‌که ۸۰۰ نفر از اعضای مراکز کانون استان در پانزدهمین جشنواره کودک و نوجوان رضوی شرکت کردند، خاطر نشان کرد: امسال شاهد رشد کیفی آثار اعضای کانون با خلق ۴۶۱ اثر در ۸ بخش این جشنواره شامل «نشریه نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی، انیمیشن، سرود، قصه گویی، داستان نویسی و شعرسرایی» در قالب فردی و گروهی بودیم .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: از مجموع آثار تولیدی اعضا ۲۰ درصد به دبیرخانه ستادی کانون استان ارسال شد و پس از پایان مرحله داوری، ۴۰ اثر برگزیده بخش استانی برای ارسال به دبیرخانه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی کودکان و نوجوانان با سیره عملی زندگی امام رضا (ع) از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره‌های کودک و نوجوان رضوی به شمار می‌رود.

منبع: قدس آنلاین 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار