176230
۲۶ شهریور ۱۳۹۷

۴۷ خیر زنجانی ۶۰ کودک بی‌سرپرست را عهده دار شدند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خیران در اجرای طرح حامی تعدادی از کودکان ایتام و سایر کودکان پیشقدم بودند و در ۶ ماهه اول سال ۴۷ خیر نزدیک به ۶۰ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست را تحت حمایت خود قرار داده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، محمد محمدی با اعلام این مطلب افزود: یکی از مهمترین آموزه‌های دین مبین اسلام دستگیری از نیازمندان و مستمندان است و همواره مردم استان زنجان به این توصیه بزرگان دینی توجه ویژه داشته و پیشگام بوده اند.
وی یادآوری کرد: همزمان با آغاز ماه محرم، بهزیستی این استان آمادگی لازم جهت دریافت نذورات و کمک های انسان دوستانه خیرین به نیازمندان ، معلولین و اقشار آسیب پذیر تحت پوشش بهزیستی این استان بصورت نقدی و غیر نقدی را دارد.
محمدی با اشاره به اجرای برنامه‌هایی برای جمع‌آوری نذورات مردمی توسط این اداره کل افزود: از ابتدای ماه محرم بهزیستی آمادگی لازم برای جمع‌آوری و دریافت نذورات مردمی بصورت نقدی و غیر نقدی را دارد.

این مسئول، تحت پوشش قرار دادن ایتام را از دیگر راههای مشارکت های مردم خیر زنجان اعلام کرد و گفت: با هماهنگی هیات مدیره حسینیه اعظم زنجان و مسجد زینبیه و تهیه حواله گوشت نذری و توزیع در بین مددجویان بسیاری از جامعه هدف بهزیستی از گوشت قربانی بهره مند خواهند شد.

وی ابراز کرد: با مشارکت مساجد و همچنین هدایت خیرین به سمت جامعه هدف بهزیستی مشکلات مددجویان در زمینه مسکن،درمان و دیگر هزینه های معیشتی رفع شود.

محمدی افزود: مردم نوعدوست و خیرمی توانند مشارکت های نقدی خود را به حساب 210091434524111 نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان ویا به شماره کارت مجازی 5029081010321806 واریز کنند.

وی بیان کرد: در محرم سال گذشته مشارکت غیر نقدی و خدماتی خیرین مبلغی به ارزش یک میلیارد و 860 میلیون ریال بود و همچنین مردم این استان بیش از 2 میلیارد و 788 میلیون ریال به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر تحت پوشش بهزیستی بصورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
این مسئول ادامه داد: سال گذشته در ماه محرم خیرین شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خدابنده ، خرمدره و طارم مبلغ 927 میلیون و 800 هزار ریال به صورت نقدی به بهزیستی استان زنجان کمک نمودند اظهار نمود: جلب و جذب کمک های های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و کلیه نذورات اهدائی از سوی خیرین بین نیازمندان ،سالمندان ،ایتام و دیگر مددجویان توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین آموزه‌های دین مبین اسلام دستگیری از نیازمندان و مستمندان است و همواره مردم استان زنجان به این توصیه بزرگان دینی توجه ویژه داشته اند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار