موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
175070
۱۸ شهریور ۱۳۹۷

مرضیه محبوب: کاستی‌های جشنواره کودک این رویداد هنری را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد

مرضیه محبوب عضو هیات انتخاب سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معتقد است، کاستی‌هایی در جشنواره کودک و نوجوان وجود دارد اما آنچنان نیست که این رویداد هنری را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش کودک پرس ، مرضیه محبوب عضو هیات انتخاب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به بهبود روند برگزاری جشنواره نسبت به گذشته گفت: جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در دوره سی و یکم نسبت به دوره‌های گذشته بهتر برگزار شد و خوشحالم که این جشنواره اینچنین رو به بهبود حرکت می‌کند. هرچند که کاستی‌هایی هم وجود دارد اما آنچنان نیست که جشنواره را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: کاستی‌های جشنواره قطعاً در آینده بهبود پیدا خواهد کرد و جشنواره روزهای بسیار خوبی را پیش روی دارد. اتفاقاتی که در شهر اصفهان رخ داده بود و وجود المان‌ها در هر جای شهر بسیار اتفاقات خوبی بود.

محبوب خاطرنشان کرد: مردم اصفهان هر ساله منتظر برگزاری این جشنواره هستند و فضای مجازی و اطلاع رسانی خوبی که در این دوره انجام شد، نیز کمک کرد که آنها بهتر بتوانند از کم و کیف جشنواره اطلاع پیدا کنند و در جریان اخبار جشنواره قرار بگیرند.

 

 

 

 

منبع: پانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار