174962
۱۸ شهریور ۱۳۹۷
نايب‌رئيس هیأت تكواندو استان قم خبر داد؛

رقابت ۱۰ دختر تكواندوكار قم برای كسب مدال

نايب‌رئيس هیأت تكواندو استان قم از رقابت دختران نوجوان تكواندوكار قم براي كسب مدال از پيكارهای قهرمانی كشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، فرشته کریمی‌مهر اظهار کرد: ‍تیم منتخب رده سنی نوجوانان دختر هیأت تکواندو استان قم در حالی به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شد که مدت‌ها زیر نظر کادر فنی مشغول تمرین بود و از آمادگی خوبی برخوردار است.

وی که مسوولیت سرپرستی تیم هیأت قم را در این رقابت‌ها بر عهده دارد، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان ایران روزهای هفدهم و هجدهم شهریور ماه به میزبانی هیأت تکواندو استان زنجان به انجام می‌رسد و تیم نوجوانان دختر قم در اوزان اول تا دهم با حریفان خود پیکار می‌کند.

نایب‌رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور تکواندوکاران اوزان منهای 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم به انجام می‌رسد و تیم هیأت تکواندو قم با استعدادهای آینده‌دار این رشته برابر تیم‌های رقیب قرار می‌گیرد.

وی به ترکیب تیم اعزامی قم اشاره و عنوان کرد: فاطمه نعمتی در وزن منهای 45 کیلوگرم، غزل حکیمی در وزن 48 کیلوگرم، زهراقراقیه در وزن 51 کیلوگرم، یاسمن انیسی در وزن 55 کیلوگرم، فاطمه سهرابی خان‌میری در وزن 59 کیلوگرم با انگیزه بالا وارد رقابت می‌شوند.

 

کریمی‌مهر یاد آور شد: همچنین فاطمه قدسی در وزن منهای 63 کیلوگرم، سارا قدسی در وزن منهای 67 کیلوگرم، فاطمه تلخابی در وزن منهای 73 کیلوگرم، زهرا مهدی‌خانی در وزن منهای 78 کیلوگرم و فاطمه عبدالحسینی‌کردی‌جانی در وزن به اضافه 78 کیلوگرم اعضای تیم هیأت قم به شمار می‌روند.

 

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های قرآنی تکواندوکاران همزمان با مسابقات مبارزه، خاطرنشان کرد: تکواندوکار قرآنی تیم هیأت قم در این مسابقات سارا جباری‌نیک است، در حالی که تیم تکواندو نوجوانان قم با هدایت سیده‌فاطمه نعمتی به عنوان سرمربی، طاهره صفدری و لطیفه احمدی به عنوان مربی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار