موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
174700
۱۵ شهریور ۱۳۹۷
با به پایان رسیدن این جشنواره؛

نظر مرضیه برومند درباره سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان

سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با تمام نقاط ضعف و قوت خود به پایان رسید. مرضیه برومند نویسنده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان و داور این جشنواره مهم فرهنگی نظر خود را در این رابطه بیان کرد.

به گزارش کودک پرس ، مرضیه برومند ضمن حضور در این جشنواره اظهار کرد: هدف اصلی ما در فرهنگ و هنر کودکان و نوجوان این است که همیشه فیلم های سینمایی و تئاترهای خوب ببینند و هر زمان که به این برنامه ها نیاز داشتند، در دسترس شان قرار بگیرد، در اصل زیرساخت ها باید آماده شوند تا هر شخصی با هر سلیقه ای بتواند به تماشای فیلم مورد علاقه اش بنشیند.

وی ادامه داد: شاید به ایده آل های اصلی در سینمای کودک و نوجوان نرسیده باشیم، اما جزو معدود کشورهایی در منطقه هستیم که در حوزه سینمای کودک و نوجوان فعالیت های قابل توجهی داریم و در راه رسیدن به ایده آل ها تلاش می کنیم،  اخیرا فیلمسازانی وارد سینمای کودک و نوجوان شده اند که بسیار موفق هستند.

 

نویسنده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان و داور سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به استقبال شهروندان اصفهان و مردم ایران از فیلم های جشنواره خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم مردم نسبت به سینمای کودک و نوجوان احساس نیاز کنند؛ به دلیل اینکه تربیت روحی و روانی کودکان و نوجوانان از هر امری واجب تر است و من از مردم عزیز ایران تقاضا دارم با حضور در سینماها و تماشای فیلم های سینمای کودک و نوجوان، از این حوزه حمایت کنند.

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار