174150
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
در سومین روز از جشنواره کودک و نوجوانان؛

کارگاه جلوه‌های ویژه بصری در سینمای کودک و نوجوان برگزار می‌شود

در سومین روز از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، دو کارگاه آموزشی برگزار می‌شود که جلوه‌های ویژه بصری در سینمای کودک و نوجوان با تدریس سحرخیز از آن جمله است.

به گزارش کودک پرس ، در دومین روز از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان که از روز جمعه کلید خورده است، امروز دو کارگاه آموزشی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در دانشگاه سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

دو کارگاه مذکور با عنوان «جلوه‌های ویژه بصری در سینمای کودک و نوجوان» با تدریس امیر سحرخیز و «انیمیشن روسی از گذشته تا امروز» با تدریس آلنا سی چوا از سری کارگاه‌های بخش ایران و بین‌الملل جشنواره هستند.

امروز همچنین در سینماهای فلسطین، پردیس سینمایی چهارباغ و مجموعه سینمایی سیتی سنتر در دو سانس فیلم‌های مختلف در بخش‌های سینمای ایران، بین‌الملل، پویانمایی، آثار داستانی ایران اکران خواهد شد.

امروز در سالن نقش جهان پردیس سینمای چهارباغ در سانس‌ ۱۷ فیلم‌های مثل بچه آدم از ایران و کیشان از هند اکران می‌شود و از ساعت ۱۹:۳۰ نیز فیلم‌های باز هم سکوت از ایران و بچه‌های اسلند از نروژ در بخش سینمای بین‌الملل به روی پرده می‌رود.

پخش فیلم‌های ماهی از اسپانیا و قهرمان کوچک از بلژیک در سینما فلسطین

همچنین این سالن در ساعت ۲۲ میزبان فیلم‌های ماهی از اسپانیا و قهرمان کوچک از بلژیک در بخش مسابقه بین الملل (کودک) خواهد بود.

سالن نقش‌جهان پردیس سینمایی چهارباغ نیز در سانس‌های ۱۷ میزبان فیلم‌های پویانمایی شهر خاطره‌ها از دانمارک، آسمان آرین از کانادا و آخرین داستان از ایران است و در سانس‌های ۱۹:۳۰ در بخش مسابقه سینمای ایران (نوجوان) شاهد فیلم‌های استادیوم، منو ببین و دوج هستیم.

از ساعت ۲۲ در همین سالن و در بخش مسابقه سینمای ایران (کودک) فیلم‌های یکی بود یکی نبود و پاستاریونی پخش می‌شود.

سالن چهارسوقِ پردیس سینمایی چهارباغ هم در سانس ۱۸، ۲۰ و ۲۲:۳۰ میزبان مسابقه سینمای ایران و آثار داستانی ایران است.

بر این اساس از ساعت ۱۸ فیلم‌های شکلات، شب ترسناک لومو و لکنت در بخش مسابقه سینمای ایران (کودک) و فیلم‌های پروا و پرنیا نیز از ساعت ۲۰ از  بخش مسبقه سینمای ایران (داستانی) اکران می‌شود.

از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه نیز در این سالن فیلم‌های باز هم سکوت، گرگم و گله می‌برم و ضربه فنی به روی پرده اکران می‌رود.

دوبله هم‌زمان فارسی و انگلیسی فیلم های بخش بین الملل جشنواره در مجموعه سیتی سنتر

همچنین در سالن یک تا پنج مجموعه سینمایی سیتی سنتر در سانس‌های ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲ میزبان مسابقه بین‌الملل به همراه دوبله هم‌زمان فارسی و انگلیسی است.

امروز همچنین از ساعت ۱۸ شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت زنده‌یاد ناصر چشم آذر با حضور ستار اورکی و شاهد احمدلو در سالن سینما فلسطین خواهیم بود.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار