موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
173651
۱۰ شهریور ۱۳۹۷

فیلم‌های کودک و نوجوان باید دغدغه این گروه سنی را مطرح کنند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: فیلم‌های کودکان و نوجوانان باید صرف پرداختن و مطرح کردن دغدغه روز این گروه سنی باشد.

به گزارش کودک پرس ، ستاد اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان جمعه شب به نقل از ‘ کمند امیر سلیمانی ‘ که با ایفای نقش در فیلم ‘ پاستاریونی ‘ به کارگردانی ‘ سهیل موفق ‘ در بخش مسابقه سینمای ایران این جشنواره شرکت دارد، گفت: با اینکه نقش کوتاهی در این فیلم داشتم، اما خیلی خوشحالم که فیلمی با موضوع کودک در کارنامه کاری خود دارم.
وی اضافه کرد: از آنجایی که خیلی از فیلم های کودک و نوجوان را در جشنواره هنوز ندیده ام، نمی توانم آنها را با ‘پاستاریونی’ مقایسه کنم اما در این فیلم سعی شده تا فضایی شاد برای مخاطب ایجاد شود.

این بازیگر تاکید کرد: اساسا فیلم های کودک و نوجوان باید موضوعات شاد داشته باشد و دغدغه روز بچه ها را مطرح کنند.
امیر سلیمانی ابراز امیدواری کرد: همانقدر که در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به سینمای کودک و نوجوان توجه می شود برای معرفی فیلم ها به مردم نیز زمان گذاشته شود.

به گزارش ایرنا، سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان پنجشنبه شب با حضور شماری از شهروندان، علاقه مندان و مسئولان در میدان امام حسین(علیه‌السلام) اصفهان آغاز شد.

در این جشنواره بین المللی 86 فیلم در بخش های رقابتی بین الملل و سینمایی نمایش داده می شود.
قرار است هشت فیلم پویانمایی از هشت کشور در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کنند.
پردیس‌های سینمایی چهارباغ، ساحل و ‘سیتی سنتر’ اصفهان، به نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده است.

در این جشنواره قرار است مقام هایی از سازمان بین المللی یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد ) و رایزن های فرهنگی کشورهای مختلف نیز حضور یابند.

این جشنواره به دبیری علیرضا رضاداد تا چهاردهم شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار