173430
۰۷ شهریور ۱۳۹۷

پوستر سی و یکمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان در مشهد رونمایی شد

با حضور جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پوستر جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در نشست خبری این جشنواره رونمایی شد.

به گزارش کودک پرس ، در نشست خبری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، پوستر این جشنواره با حضور جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، افشین تحفه گر معاون هنری و سینمایی این اداره کل و فرزین جیرانی مدیر پردیس سینمایی گلشن رونمایی شد.

فرزین جیرانی مدیر «پردیس سینمایی گلشن» در این نشست عنوان کرد: در حاشیه جشنواره فیلم کودک برنامه‌های متنوعی از جمله بازی‌های کودکانه، جشن کاغذهای رنگی و برنامه‌های مختلف برای ایجاد فضایی نشاط بخش برای کودکان در کنار خانواده و در فضای اطراف سینما گلشن در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: سالن دوی سینما یعنی سالن خیام برای اکران فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته شده است و باتوجه به افزایش مخاطب به سالن اصلی انتقال خواهد یافت. تعاملات بسیار خوبی با سینما هویزه داشتیم و از تجربیات آن‌ها بسیار استفاده کردیم.

 

مدیر «پردیس سینمایی گلشن» اظهار کرد: نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در پردیس سینمایی هویزه برگزار خواهد شد و در بحث تولید خبر یک ایستگاه شادمانه خبری شکل گرفته است، این ایستگاه علاوه‌بر تولید اخبار جشنواره برای حضور کودکان و تجربه خبرنگاری به عنوان خبرنگاران کودک آماده است.

در ادامه این نشست حجت طباطبایی، رئیس اداره امور سینمایی استان عنوان کرد: انجمن سینمای جوان مسئولیت افتتاح سینمای سیار را پذیرفته و پوستر جشنواره در مشهد بومی‌سازی شده است.

 

وی افزود: اکران فیلم‌های گلنار، کلاه قرمزی و پسرخاله را در فضای پارک‌ها و از شنبه دهم شهریور ماه هرشب اکران یک فیلم از جمله شنبه ساعت ١٨:٠٠ شازده کوچولو، یک‌شنبه اردک لی، دوشنبه لکنت، سه‌شنبه آهوی پیشونی سفید، چهارشنبه پرنسس طلسم شده و همچنین از شنبه ساعت ٢٠:٠٠ ضربه فنی، یک‌شنبه مرغ فلفلی، دوشنبه سوم شخص غایب، سه‌شنبه قهرمان کوچک (بلژیک) و چهارشنبه آخرین داستان را در پردیس سینمایی گلشن خواهیم داشت.

 

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار