173182
۰۶ شهریور ۱۳۹۷

شرکت‌کننده استان مرکزی کاپ قهرمانی مسابقات جهانی ریاضی را کسب کرد‌

معاون اموراجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: کودک خردسال استان مرکزی کاپ قهرمانی مسابقات جهانی ریاضی را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس ، اعظم علی مددی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی ریاضی اظهار داشت: مسابقات جهانی “آی مت” 2018 مالزی با حضور بیش از 17 کشور جهان برای کودکان چهار تا 6 ساله در کشور مالزی برگزار شد.

وی افزود : این دوره از مسابقات در سه رده سنی a کودکان چهار ساله، رده b کودکان پنج ساله، رده c کودکان 6 ساله و در پک های مختلف برگزار شد که در این دوره از مسابقات که کودکان ایرانی برای دومین بار در آن شرکت می کردند، “بزرگمهر باقری” از مهدکودک فرزانگان استان مرکزی در این مسابقات شرکت کرد.

علی مددی عنوان کرد: باقری کودک 6 ساله با خلافیت خود مقام نخست این دوره از مسابقات جهانیرا کسب و کاپ قهرمانی را از موسس جهانی دریافت کرد.

معاون اموراجتماعی بهزیستیاستان مرکزی با اشاره به برزاری مسابقات آی مت گفت: طرح”آی مت” نزدیک چهار سال است که در کشور آغاز به کار کرده و در استان مرکزی چند سالی که از طریق نمایندگی مهدکودک فرزانگان در حال اجرا است.

 

وی اضافه کرد: آموزش مفاهیم جهانی پایه ریاضی به شیوه آی مت “من ریاضی را دوست دارم” روشی نسبتا نوین در دهه های اخیر است که در آن علم و مفاهیم ریاضی به شکل کاملا کاربردی و جذاب از طریق قصه، بازی و سرگرمی به کودکان آموزش داده می شود‌.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار