موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
16887
۲۷ فروردین ۱۳۹۶

میزبانی بیش از 85 هزار کودک در برنامه‌های نوروزی حرم حضرت معصومه(س)

حجت الاسلام فتح الله زاده رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ضمن تشریح برنامه‌های رواق کودک گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۹۶، بیش از ۸۵ هزار کودک و نوجوان از برنامه های نوروزی حرم بانوی کرامت بهره مند شدند.

به گزارش کودک پرس، «حجت الاسلام فتح الله زاده» اظهار داشت: با توجه به افزایش زائرین حرم کریمه اهل بیت(ع) در ایام تعطیلات نوروز و ضرورت ارائه خدمات فرهنگی در راستای ارتقاء بینش دینی مخاطبان کودک و نوجوان در فضایی کاملا اسلامی و در عین حال جذاب و متناسب با سن آن ها، برنامه هایی متنوع نوروزی ارائه شد.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس افزود: رواق کودکان پسر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، با ۱۱۷ ساعت فعالیت در ایام تعطیلات نوروز، با مراجعه بیش از ۳۵۰۰ نفر فعالیت های مختلفی از قبیل اجرای مسابقات جذاب، سالن نقاشی، قصه گویی  و…به ارائه خدمات پرداخته و توانسته است مخاطبین خود را در یک فضایی کاملا اسلامی با آموزه های دینی آشنا کند.

وی خاطر نشان کرد: غرفه کودک میدان آستانه نیز، با فعالیت ۱۱۷ ساعت در ایام نوروز و مراجعه بیش از ۸۰۰۰ نفر، در دو بخش کودکان دختر و پسر و اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری مسابقات نقاشی و… توانست در راستای وظایف محوله به ارائه خدمات بپردازد که در نوع خود فعالیتی جذاب و مخاطب پسند بود.

«حجت الاسلام فتح الله زاده» در ادامه با اشاره به ارائه خدمات، غرفه کودک و نوجوان صحن جامع فاطمی که با همکاری اداره اوقاف قم فعالیت داشت، گفت: در صحن جامع فاطمی نیز، واحد کودک و نوجوان حرم بانوی کرامت با همکاری اداره اوقاف استان قم در ایام نوروز با برپایی غرفه ای جامع و برگزاری برنامه های متنوع و جذاب با ۱۳۰ ساعت فعالیت و مراجعه بیش از ۷۵۰۰۰ نفر توانست خدمات مناسب و برنامه های خوبی را اجرا نماید.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم کریمه اهل بیت(س) در پایان گفت: در راستای تاثیرگذاری بیشتر و اجرای برنامه هایی که بتواند مخاطب را جذب نماید، در طول این تعطیلات از ۲۰ مربی که آشنا با فضای کودکان و نوجوانان هستند استفاده شد و خروجی این مساله در مراجعه مخاطبان نمود پیدا کرده است به طوریکه در ایام نوروز بیش از ۸۵ هزار کودک و نوجوان دختر و پسر به این غرفه ها مراجعه کرده اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار