166627
۳۱ تیر ۱۳۹۷
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی سمنان:

۵ سمنانی به مسابقات بین‌المللی یوگا در هند اعزام می‌شوند

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت: پنج ورزشکار نونهال و نوجوان این استان به تیم ملی یوگا دعوت شدند و به مسابقات بین‌المللی هند در آبان ماه اعزام می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، سید محمدرضا هاشمی در تشریح برنامه‌های هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان، اظهار کرد: از یکم‌ فروردین‌ماه سال 97 با توجه به اجرای طرح گردشگری در ورودی و خروجی هر هشت شهرستان استان برنامه اجرا کردیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان ادامه داد: برنامه‌های ورزش همگانی در شاخه‌های گردشگری و طبیعت‌گردی ادامه داشته است و مسابقات انتخابی استان و اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری را در برنامه داریم.

هاشمی با تأکید بر اینکه یک‌هزار و 500 برنامه از ابتدای سال 97 تاکنون در استان سمنان اجرا کرده‌ایم، تصریح کرد: هیأت‌های ورزش‌های همگانی در شهرستان‌ها برگزارکنندگان این برنامه‌ها بوده‌اند.

 

وی اضافه کرد: طی آخرین ارزیابی در چهار ماه نخست سال جاری، شهرستان‌های سمنان و شاهرود مقام نخست مشترک را کسب کردند و شهرستان میامی مقام دوم را به دست آورده است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان با بیان اینکه پنج ورزشکار نونهال و نوجوان استان به تیم ملی یوگا دعوت شدند، اضافه کرد: آنها در رقابت‌های انتخابی تیم ملی مقام کسب کردند و هر پنج نفر آنها از شهرستان سمنان هستند.

هاشمی ادامه داد: این ورزشکاران در قالب تیم استان سمنان این موفقیت را کسب کردند و به مسابقات بین‌المللی هند در آبان ماه اعزام می‌شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های آموزشی هم‌زمان در استان سمنان اجرا می‌شود، اظهار کرد: شاخه‌هایی مانند گردشگری از این دست برنامه‌ها محسوب می‌شود و اعزام مربیان به کلاس‌های فدراسیون را در برنامه داریم که تاکنون هم اجرا شده است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار