موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
213446
۲۲ بهمن ۱۳۹۸

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با آرین غلامی دیدار کرد

نماینده ولی‌فقیه در مازندران ۱۹ بهمن با حضور در منزل شطرنج‌باز نوجوان تیم ملی کشورمان که در مسابقات بین‌المللی از بازی با حریفی از رژیم صهیونیستی امتناع کرده بود، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» 19 بهمن در منزل شطرنج‌باز نوجوان تیم ملی کشورمان که در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد از رویارویی با حریفی از رژیم صهیونیستی امتناع کرده بود، حضور یافت و با این نوجوان مسجدی و بسیجی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران ضمن تحسین عملکرد این نوجوان مازندرانی در مسابقات بین‌المللی، اظهار کرد: شما با دیدن مناسبات جهانی و با یک حرکت به‌موقع، قدرت‌های استکباری را مات و حیرت‌زده کردید.

وی بیان کرد: ممکن است عده‌ای برای این عملکرد شمارا ملامت و سرزنش کنند و شما هرگز نباید در ادامه راه سست شوید چراکه ضربه شما در این مسابقات به آمریکا و صهیونیست‌ها، مثل ضربه‌ای که به‌ واسطه موشک های سپاه به عین الاسد در عراق زده شد.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی ضمن تحسین والدین این شطرنج‌باز مازندرانی برای تربیت دینی آرین غلامی، گفت: عمل آرین در امتناع از رویارویی با حریف اسرائیلی   یک توفیق بزرگ برای آرین و یک افتخار سترگ برای ملت ایران است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار