163415
۱۲ تیر ۱۳۹۷

تمرینات تیم ملی نوجوانان پیگیری شد/ حضور ساکت و استیلی در اردوی تیم ملی+ عکس

ملی‌پوشان نوجوان تمرینات خود را زیر نظر چمنیان در مرکز ملی فوتبال پیگیری می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، تیم ملی نوجوانان پس از برگزاری اردوی آماده سازی اردن ، تمرینات خود را در مرکز ملی فوتبال زیر نظر عباس چمنیان پیگیری می کنند.

تمرینات با حضور کادر فنی تیم امید در کنار بازیکنان نوجوان کشورمان ادامه یافت و حمید استیلی – مدیر تیم امید همراه با رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده دقایقی برای بازیکنان صحبت کردند.

استیلی از بازیکنان نوجوان کشورمان خواست با جدیت در تمرینات شرکت کنند و ضمن حفظ مبادی اخلاقی در همه حال احترام را در سر لوحه کار خویش قرار دهند و در کنار یادگیری فوتبال نیز به همیشه پدر و مادر و مربیان خودشان را با فضائل نیک و اخلاقی خشنود کنند.

 

 

همچنین حمید رضا ساکت شب گذشته در کنار بازیکنان تیم ملی نوجوانان ضمن صرف شام دقایقی را با آنها به گفتگو پرداخت .

وی گفت: امروز در حالی کنار شما حضور پیدا کرده ام که جام جهانی روسیه بار دیگر توانایی های فوتبال ایران را به دنیا اثبات کرد و جوانان ایرانی مثل جهانبخش، حسینی، آزمون، عزت الهی که روزگاری بر همین صندلی ها تکیه زده بودند در میادین جهانی با بازی های غرور آفرین نگاههای مردم دنیا را به خود جلب کردند و در این ۲ ماه آینده تا مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی نگاه یک ایران به شما خواهد بود و با اردوهای تدارکاتی مناسبی که در پیش خواهید داشت به هماهنگی مناسب برسید و از هر دیدار تدارکاتی پیش رو نهایت استفاده را بکنید.

 

دبیرکل فدراسیون با بیان اینکه استعداد های ایرانی مرزهای فوتبالی دنیا را یکی یکی فتح خواهند کرد ، افزود : شهریور امسال منتظر نتایج درخشان تیم نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم بود و امیدوارم تیمی با قدرت و با صلابت از مقام نایب قهرمانی دوره گذشته دفاع کند و قهرمان مسابقات نوجوانان آسیا شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار