162432
۰۶ تیر ۱۳۹۷
تابستان امسال؛

۲۰۰۰ کودک و نوجوان آذربایجان غربی تحت آموزشهای قرآنی قرار می‌گیرند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از آموزش حفظ جزء ۳۰ قرآن برای دو هزار کودک و نوجوان استان طی اوقات فراغت تابستانی در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام محمد داداش زاده در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهارداشت: در راستای ارتقای آموزه های قرآنی و پرکردن اوقات فراغت نسل جوان دوره های آموزش حفظ قرآن کریم جزء ۳۰ با جذب بیش از دو هزار نفر از کودکان و نوجوانان است برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی در سطح استان اظهارداشت: تاکنون این موسسات دوره های مختلف قرآنی در مناسبت های دینی و مذهبی برگزار کرده اند که از جمله برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن، ۱۰ دوره تفسیر بینات از مهمترین این برنامه ها است.

حجت الاسلام داداش زاده از برگزاری ۳۰ هزار ختم قرآن در ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: طی سال گذشته هشت هزار جلد قرآن کریم در سطح استان به خصوص مناطق محروم توزیع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری ۵۰ جلسه ثابت حفظ قرآن کریم و ۲۰ جلسه ثابت صوت و لحن قرآن کریم به همراه برگزاری دوره توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی تا پایان سالجاری خبر داد.

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به فعالیت ۶۰ کانون فرهنگی و تبلیغی در آذربایجان غربی ادامه داد: هم اکنون دو هزار و ۷۶۰ نفر روحانی و دو هزار و ۷۲۷ مداح در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به فعالیت شورای هئیت های مذهبی در ۱۱ شهرستان و کانون مداحان در ۹ شهرستان استان گفت: در طول سال گذشته ۴۳ دوره آموزشی آسیب های اجتماعی و نیز ۸۰۰ گفتمان دینی برگزار کرده ایم.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار