موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
162089
۰۵ تیر ۱۳۹۷
مدیرکل بنیاد شهرستان‌های تهران:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست

مدیرکل بنیادشهرستان‌های تهران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست و بهترین روش برای اشاعه این فرهنگ در جامعه، گسترش آن در میان نسل نوجوان و جوان است.

به گزارش کودک پرس ، عبدالله مرتضوی در دیدار صمیمی با آیت الله جوادی آملی در شهرستان دماوند با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: آحاد جامعه به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند هستند و به ویژه مسئولان بیش از سایر اقشار جامعه به اندیشیدن و تبعیت از این فرهنگ غنی نیازمند هستند.

وی بیان کرد: اگر در این راستا گام برداریم بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه بدی‌ها از جمله جرائم و خودخواهی‌ها، خودپسندی‌ها و خودبینی‌ها را کاهش می‌دهد.

مدیرکل بنیادشهرستان‌های تهران با اشاره به اهمیت موضوع ایثار و گذشت در جامعه تصریح کرد: حیات بشری همواره حاصل فداکاری افرادی است که از تمام هستی خود گذشتند تا حیات جامعه را تضمین کنند و اوج این ایثارگری ها و فداکاری ها را می توان در شهادت خلاصه کرد.

 

مرتضوی ادامه داد: باید قبول کنیم نسل اول انقلاب در حال تحویل دادن سنگر به نسل های بعدی و جدید انقلاب هستند از این رو باید تلاش کنیم نسل جدید را با آرمان های نظام و انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا کنیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمتر از شهادت نیست و بهترین روش برای اشاعه این فرهنگ در جامعه، گسترش آن در میان نسل نوجوان و جوان است.

 

 

 

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار