160196
۲۴ خرداد ۱۳۹۷
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه:

دومین مرکز آموزش وحمایت از کودک وخانواده در کرمانشاه احداث می‌شود

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: دومین مرکز آموزش و حمایت از کودک و خانواده در کرمانشاه طی هفته‌های آینده احداث می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مرتضی کوهی اظهار داشت: معاونت اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه در چهار حوزه شامل زنان و دختران خودسرپرست یا فاقد سرپرست موثر، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، امور مربوط به مهدهای کودک و کودکان و نوجوانان بدسرپرست یا بدون سرپرست فعالیت دارد.

وی با اشاره به موضوع کودکان کار گفت: کودک کار کودکی است که زیر سن قانونی قرار دارد و به دلیل فقر و محرومیت و نیاز به تأمین ضروریات زندگی خانواده مجبور است که ساعاتی از شبانه روز را مشغول انجام کار و فعالیتی باشد.

 

کوهی با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد کودکان کار دارای خانواده هستند، افزود: سازمان بهزیستی در برنامه ششم توسعه نقش محوری را در مسائل اجتماعی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر بهزیستی، دوازده دستگاه دیگر عضو شورای ساماندهی کودکان کار و خیابانی هستند، افزود: سال گذشته اولین مرکز آموزش و حمایت از کودک و خانواده را با همکاری شهرداری در کرمانشاه ایجاد کردیم.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه از احداث دومین مرکز آموزش و حمایت از کودک و خانواده در کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: این مرکز به زودی طی هفته‌های آینده پی ریزی می‌شود.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار