158663
۱۳ خرداد ۱۳۹۷
مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان:

هجمه‌های متعددی از سوی دشمنان به قشر کودک و به‌ویژه نوجوانان وارد می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: مسئولان باید با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان به نوجوانان که در بحرانی‌ترین مرحله زندگی قرار دارند توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش کودک پرس ، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در آئین اختتامیه همایش قرآنی صوت ملکوت گفت : ترویج فرهنگی اخلاقی، دینی و عبادی در نوجوانان می‌تواند نقش مؤثری برای آینده کشور داشته باشد و این امر قطعاً تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی در ادامه افزود: تعلیم و تربیت نسل آینده ، به‌عنوان جوانانی بانشاط و متحرک در اولویت نخست این نهاد قرار دارد چراکه این قشر سرمایه اصلی کشور در نظام است.

جمال با بیان اینکه ایجاد رغبت و انگیزه در نوجوانان و سوق دادن آن‌ها به‌سوی مفاهیم و ارزش‌های قرآنی یکی از مهم‌ترین رویکردهای کانون پرورش فکری در برگزاری همایش صوت ملکوت بود تصریح کرد: شناخت و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان و تقویت حضور آن‌ها در مجامع دینی و قرآنی از دیگر رویکردهایی است که در  این همایش دنبال می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با اشاره به اینکه 50 عضو پسر در رده سنی نوجوانان در این همایش مشارکت کردند خاطرنشان کرد: این افراد فیلم کوتاه 5 دقیقه‌ای از قرائت قرآن خود را به این اداره کل ارسال کردند و درنهایت 10 اثر به‌عنوان قاری برگزیده معرفی شد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار