157754
۰۸ خرداد ۱۳۹۷

۲ کودک از سه مفقودی در کوه‌های منوجان پیدا شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۲ کودک از سه نفر مفقودی در کوه‌های نودژ منوجان از توابع این استان با تجسس زمینی تیم‌های نجات این نهاد پیدا شدند و جستجو برای یافتن یک کودک ۶ ساله همچنان ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس ، محمد حیدری پور با بیان اینکه سه کودک روز گذشته در کوههای نودژ منوجان مفقود شدند اظهار کرد: جستجوی تیم های جمعیت هلال احمر استان کرمان به همراه نیروهای مردمی و انتظامی در این منطقه آغاز شد.

وی اظهار داشت: ابتدا تیم های محلی از شهرستان های منوجان، کهنوج و اطراف به منطقه کوههای نودژ منوجان اعزام شدند که نتیجه نداشتن این جستجوها موجب شد تیم کوهنوردی و آنست (سگهای تجسس و شکار) این نهاد نیز به منطقه اعزام شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: کوهستانی بودن منطقه نودژ منوجان امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده و ارتباط با تیم های نجات به سختی برقرار می شود.

وی استفاده از بالگرد را برای جستجوی فرد مفقودی نامناسب ارزیابی کرد و افزود: تجسس هوایی در منطقه کوهستانی نودژ منوجان پاسخگو نیست و بصورت زمینی باید برای یافتن کودک گمشده در این منطقه اقدام کرد.
جمعیت هلال احمر یک نهاد عام المنفعه و بشر دوستانه است که وظیفه امداد و نجات در کوهستان را بر عهده دارد.

شهرستان منوجان در فاصله 380 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "۲ کودک از سه مفقودی در کوه‌های منوجان پیدا شدند"

در فضای مجازی فیلم گله مندی بستگان و مادر پسر گمشده پاتک بخش آسمینون نودژ به زبان محلی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

http://nodezhnews.ir/%D8%A7%D8%B8%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%DA%AF%D9%84%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%DA%AF%D9%85%D8%B4/

آخرین اخبار