155244
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

۴۰۰۰ کودک بی‌بضاعت استان نیاز به حامی دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از وجود ۱۲ هزار کودک یتیم و بی‌بضاعت در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۴ هزار نفر از این کودکان نیازمند حامی هستند.

به گزارش کودک پرس ، احمد لطفی در نشست با مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به نقش مهم رسانه صدا و سیما در فرهنگ‌سازی پرداخت و اظهار داشت: صدا و سیما در اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در همه عرصه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

وی، با قدردانی از همکاری صدا و سیما در تحقق اهداف برنامه‌های کمیته امداد استان بوشهر افزود: هدف از این نشست تشریح برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان و پوشش این برنامه‌ها از سوی ظرفیت عظیم صدا و سیمای مرکز بوشهر است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماهی سرشار از معنویات و بندگی مومنان است گفت: یکی از ویژگی‌های خوب این ماه رسیدگی به مشکلات نیازمندان است و فرصت مناسبی برای معرفی برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد و جذب کمک‌های مردمی به نفع محرومان در این ماه فراهم می‌شود.

 

لطفی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و خیّران در برنامه‌های کمیته امداد خاطر نشان کرد: شش برنامه محوری در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود که نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه ظرفیت عظیم حوزه رسانه ملی هستیم.

وی طرح همیان مولا، “سفره اطعام و افطاری نیازمندان”، طرح مفتاح الجنه، “دیدار از خانوارهای نیازمندان و هم نشینی با آنها”، طرح رضوان، ” کمک به ساخت مسکن نیمه تمام نیازمندان” را از جمله برنامه‌های ماه مبار رمضان دانست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از اجرای طرح اکرام ایتام محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد:حامیان در این طرح بر رسیدگی مالی، معنوی و اجتماعی نقش مهمی دارند که هم اکنون از 12 هزار کودک یتیم و بی‌بضاعت استان بوشهر 4 هزار نفر از این کودکان نیازمند حامی هستند.

لطفی تاکید کرد: هم اکنون حدود چهار هزار فرزند یتیم و غیر یتیم نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان بدون حامی هستند که نیاز است در ماه مبارک رمضان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما، برای همه آنها حامی جذب کنیم.

 

وی، طرح شفا، “کمک به درمان بیماران نیازمند” و طرح جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم برای نیازمندان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: هر چقدر رسانه ملی بتواند در زمینه اطلاع‌رسانی و پوشش برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان کمک کند و زمان بیشتری اختصاص دهد، قطعاً در اوج هفته اکرام و ایتام، شاهد جذب حامیان نیکوکار، خیران خیراندیش و گستردگی سفره خوبی برای ایتام خواهیم بود.

لطفی با اشاره به نقش مهم خیران در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته با همکاری رسانه‌ها به ویژه صداوسیما توانستیم 10 میلیارد تومان از طریق مشارکت مردم جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

 

وی برنامه پیشنهادی رسانه‌ای ویژه ماه مبارک رمضان را به مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر تقدیم کرد و از وی خواست نسبت به کارشناسی بسته پیشنهادی و مساعدت در امر اطلاع‌رسانی و تبلیغات ماه مبارک رمضان این نهاد را یاری رساند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم با پرداختن به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه بهترین فرصت است تا انسانها بتوانند حس نوع دوستانه خود را افزایش دهند.

 

سیدحسین ناظر با تاکید بر اینکه در هر کاری که تعامل و هم اندیشی باشد، قطعاً با موفقیت همراه است، گفت: صدا و سیما به عنوان یک دستگاه فرهنگ ساز برای خدمت به مردم در کنار کمیته امداد آماده هر گونه همکاری است.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار