154600
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
با حضور نوجوان اردبیلی؛

اسامی تیم ملی فوتبال نوجوانان برای حضور در تورنمنت چهارجانبه چین اعلام شد

با اعلام فدراسیون فوتبال، امیرحسین امن زاده از استان اردبیل برای حضور در تورنمنت چهارجانبه چین در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال نوجوانان قرار گرفت.

به گزارش کودک پرس ، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال امیرحسین امن‌زاده بازیکن خوش‌آتیه استان اردبیل   برای حضور در اردوی آماده‌سازی و حضور در تورنمنت چهارجانبه چین در ترکیب نهایی تیم ملی قرار گرفت.

اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی از امروز در مجموعه ورزشی پردیس کرج آغاز خواهد شد تا بازیکنان دعوت شده زیر نظر عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان تمرینات خود را پیگیری کنند.

اردوی مذکور تا روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه تداوم خواهد داشت تا 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی برای ارزیابی نهایی در تمرینات حضور یافته و در پایان با حذف 8 بازیکن دیگر، لیست 18 نفره تیم ملی برای شرکت در مسابقات مهم پیش‌رو مشخص شود.

 

برگزاری این تورنمنت بین‌المللی در خارج از کشور با حضور تیم‌های ملی ایران، چین، ژاپن و قرقیزستان فرصت مناسبی برای هماهنگی بیشتر بازیکنان و محک جدی آنان بوده تا با تقویت نقاط قوت و برطرف‌سازی نقاط ضعف، تیمی کامل و منسجم روانه مسابقات آسیایی شده و شایستگی‌های نوجوانان کشورمان بار دیگر در میادین جهانی به اثبات برسد.

 

در شرایطی از استان اردبیل تنها یک نماینده به اردوی تیم ملی دعوت شده که استان‌های تهران، خوزستان و مازندران با برخورداری از 5 ورزشکار دعوت شده از بیشترین سهمیه حضور در تیم ملی نوجوانان برخوردار شدند؛ لازم به ذکر است تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه چین از 25 اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار