153918
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
خلیل مقدم خبر داد:

آغاز فراخوان هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با هفت کتاب در سه رده سنی «کودک و نوجوان»، جوان و بزرگ‌سال و در بخش خانوادگی منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، گفت: فراخوان هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی با هفت کتاب در سه رده سنی «کودک و نوجوان» جوان و بزرگ‌سال و در بخش خانوادگی منتشر شد.

وی در ادامه افزود: در رده سنی کودک چهار تا ۱۱ سال کتاب های «مهمان خراسان»، در رده سنی نوجوان ۱۱ تا ۱۷ سال کتاب های «مسافر هشتم» با موضوع امام رضا (علیه السلام) و «کاش تو را می دیدم» با موضوع حضرت معصومه (سلام الله علیها) به عنوان منابع این جشنواره اعلام شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین علاقمندان به شرکت در بخش جوان و بزرگسال ۱۷ سال به بالا می توانند با مطالعه کتاب های «ماه هشتم»، «مهر ولایت در آسمان ایران» با موضوع امام رضا (علیه السلام) و کتاب «به سپیدی یک رویا» با موضوع حضرت معصومه (سلام الله علیها) در این جشنواره شرکت کنند.
خلیل مقدم خاطرنشان کرد: این جشنواره همچنین به منظور ترویج سبک زندگی رضوی بخشی با عنوان مسابقه «کتابخوانی خانواده رضوی» برای خانواده ها برگزار می کند و همه رده های سنی می توانند در این بخش شرکت کنند.

به گفته وی، شرکت کنندگان می توانند با تهیه پاسخنامه های جشنواره و تحویل آن تا ۳۱ تیر سال جاری به یکی از کتابخانه های عمومی استان در این مسابقه شرکت کنند.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار