153547
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

۱۱۰۰ کودک بازمانده از تحصیل به کلاس درس بازگردانده شد

استاندار خوزستان گفت: در سال گذشته در بین دستگاه‌های مختلف ۱۵ میلیادر تومان به عنوان اعتبارات اجتماعی توزیع شد که با این اعتبار هزار و ۱۰۰ کودک بازمانده از تحصیل به کلاس درس بازگردانده شد.

به گزارش کودک پرس ، غلامرضا شریعتی در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و با بیان اینکه با محوریت مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی بیشتر شده و این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود، اظهار داشت: در خوزستان نیز شورای معاونان استانداری، مسائل اجتماعی را از محورهای اصلی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اطلس اجتماعی خوزستان تهیه و چاپ شده است، افزود: در این اطلس مهمترین آسیب‌های اجتماعی شهرهای استان مشخص شده‌اند.

استاندار خوزستان بیان کرد: گر چه به مسائل مختلف اجتماعی توجه می‌شود و در این زمینه اقداماتی نیز انجام شده ولی در نظام برنامه‌ریزی کشور این دغدغه به صورت جدی احساس نمی‌شود.

وی به لزوم برنامه‌ریزی برای مسائل اجتماعی که کشور با آن درگیر است اشاره کرد و گفت: به طور مثال روستایی که به شهر تبدیل می‌شود ممکن است اقدامات فرهنگی لازم در آن از قبل انجام نشده باشد لذا سطح فرهنگی به همان صورت سابق باقی بماند.

شریعتی با اشاره به اینکه برخی از مسائل متناسب با تقسیمات کشوری رشد نکرده‌اند، عنوان کرد: در سال گذشته در بین دستگاه‌های مختلف 15 میلیادر تومان به عنوان اعتبارات اجتماعی توزیع شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته به وزیر کشور ارائه می‌شود تصریح کرد: با اعتبار مطرح شده هزار و 100 کودک بازمانده از تحصیل به کلاس درس بازگردانده شد.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار