153115
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی در لرستان مطرح کرد؛

رقابت یک‌هزار دانش‌آموز لرستانی در جشنواره نوجوان خوارزمی/ ۴۵۸ نفر به مرحله حضوری راه یافتند

دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی در لرستان گفت: مرحله حضوری جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور ۴۵۸ دانش‌آموز لرستانی در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، یحیی دریکوندی با اشاره به آغاز فعالیت ثبت‌نامی دانش‌آموزان برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی لرستان، اظهار کرد: دانش‌آموزان تا پایان بهمن ماه سال گذشته فرصت ارسال آثار به مرحله آموزشگاهی جشنواره را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: پس از مرحله آموزشگاهی، دانش‌آموزانی که شرایط ورود به مرحله منطقه‌ای را داشتند در اسفندماه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی در لرستان با بیان اینکه یک‌هزار دانش‌آموز منتخب به مرحله استانی راه یافتند، افزود: در مرحله استانی آثار از دو طریق حضوری و غیرحضوری داوری می‌شوند.

 

دریکوندی بیان داشت: آثار ارسالی به جشنواره در محورهای ادبیات و آزمایشگاه به صورت حضوری و محورهای دست‌سازه، بازارچه، زبان و پژوهش به صورت غیرحضوری داوری می‌شوند.

 

وی از شرکت 458 دانش‌آموز لرستانی در مرحله حضوری جشنواره خوارزمی خبر داد و گفت: مرحله حضوری جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور 458 دانش‌آموز در روزهای 15 و 16 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی در لرستان تصریح کرد: نفرات برتر به مرحله کشوری جشنواره که تابستان سال جاری در مشهد برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

 

دریکوندی هدف از برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی را شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان عنوان و خاطرنشان کرد: تنوع بخشیدن به محیط‌های یادگیری، ایجاد فرصت رقابتی بین دانش‌آموزان با هدف کارآفرینی و کاربردی‌کردن مطالب آموخته شده از جمله اهداف این جشنواره است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار