152774
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

یوسفی قویترین وزنه‌بردار نوجوان آسیا شد/ برنز مجموع به اسدی رسید

علی یوسفی و رضا اسدی وزنه برداران دسته ۹۴+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان در آخرین روز رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا، صاحب ۶ مدال طلا و برنز شدند.

به گزارش کودک پرس، امروز دوشنبه در آخرین روز  مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در اورگنج ازبکستان، علیرضا یوسفی و رضا اسدی در دسته ۹۴+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان روی تخته رفتند.

علیرضا یوسفی ملی پوش دسته ۹۴+ کیلوگرم نوجوانان کشورمان به راحتی هر سه وزنه خود در حرکت یکضرب را بالای سر برد و مدال طلای حرکت یکضرب را از آن خود کرد. یوسفی وزنه های ۱۳۶، ۱۴۱ و ۱۴۴ کیلوگرم را مهار کرد.

 

یوسفی در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۷۶ کیلویی را مهار کرد، در حرکت دوم هم وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را بالای سر برد ولی در حرکت سوم خود وزنه ۱۹۵ کیلویی را نتوانست در بالای سر خود نگه دارد و درنهایت با مجموع ۳۳۰ کیلوگرم به سه مدال طلا دست یابد. رضا اسدی دیگر ملی پوش دسته ۹۴+ کیلوگرم نوجوانان کشورمان نیز هر سه وزنه درخواستی حرکت یکضرب را با موفقیت پشت سرگذاشت.

 

وی وزنه های ۱۳۳، ۱۳۷ و ۱۴۲ کیلوگرم را ثبت کرد تا مدال برنز را به دست آورد. در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۶۳ کیلویی را مهار کرد، در حرکت دوم موفق به ثبت وزنه ۱۷۲ نشد ولی برای بار سوم این وزنه را مهار کرد تا در حرکت دوضرب نیز برنز بگیرد و با مجموع ۳۱۴ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

سعید آخروف وزنه بردار ازبکی نیز در حرکت یکضرب ۱۴۳کیلوگرم، دوضرب ۱۷۵ کیلوگرم و مجموع ۳۱۸ کیلوگرم سه مدال نقره گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار