152692
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
بسته خبری کانون پرورش فکری استان سمنان؛

شصت و سومین نشست انجمن ادبی «آفرینش» در سمنان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در شصت و سومین نشست انجمن ادبی «آفرینش» به نقد آثار خود پرداختند.

به گزارش کودک پرس ، مهدی جمال با بیان اینکه شصت و سومین نشست انجمن ادبی «آفرینش» در سمنان با دعوت از شاعر و محقق کشور برگزار شد، تاکید کرد: اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در شصت و سومین نشست انجمن ادبی «آفرینش» به نقد آثار خود پرداختند.

وی با ابراز اینکه در این نشست که بیش از ۳۵ عضو فعال انجمن ادبی حضور داشتند، ۱۰ عضو به خوانش اثر و بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، گفت: خوانش شعر به همراه تصحیح واژگان و تکنیک‌های شعری، در زمره برنامه‌های این کارگاه بود.

 

درخشش اعضای انجمن ادبی کانون پرورش فکری سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: چهار عضو انجمن و کارگاه ادبی این کانون در مسابقات فرهنگی آموزش و پرورش مؤفق به کسب رتبه برتر شدند.

جمال با بیان اینکه اعضای نوجوان با شرکت در دو بخش ادبی سی و ششمین دوره‌ مسابقات فرهنگی‌هنری دانش‌آموزی، رتبه‌های برتر شعر و نقد ادبی را در مرحله‌ استانی به دست آوردند، تاکید کرد: آرمان یعقوبی عضو فعال انجمن ادبی آفرینش سمنان در دو بخش شعر و نقد ادبی این دوره از مسابقات، رتبه اول را از آن خود کرد و فائزه رهایی و حسنیه اسدی دیگر اعضای انجمن ادبی آفرینش، رتبه‌های دوم و سوم را در بخش شعر کسب کردند.

وی افزود: صدف ابراهیمیان عضو کارگاه ادبی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری شاهرود نیز در بخش نقد ادبی ویژه دختران، مؤفق به کسب رتبه‌ اول شد.

 

سی و ششمین دوره‌ مسابقات فرهنگی‌هنری دانش‌آموزی در بخش‌های ادبی و پژوهشی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی و هنرهای آوایی برای کودکان و نوجوانان به دو صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شد.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار