151237
۳۰ فروردین ۱۳۹۷
سید مهدی حسینی

نوای تندرستی در مدرسه ها سراسر گلستان نواخته می گردد

سید مهدی حسینی اظهار کرد: هم زمان با هفته تندرستی با شعار «پوشش همه گیر تندرستی برای همه ،در همه جا» مخصوص برنامه های مختلفی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار می گردد.

به گزارش کودک پرس ،دبیر ستاد تکریم هفته تندرستی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه هفته تندرستی با عرضه دستاوردهای حوزه تندرستی، بازنمایی معطوف و کلنگ زنی پروژه های بهداشتی و درمانی، نشست خبری ریاست دانشگاه و معاونین با رسانه ها، راه اندازی برنامه صدای تندرستی و اتوبوس ایدز، راه اندازی کامیونت دندانپزشکی، نواختن نوای تندرستی در مدرسه ها سراسر استان، سخنرانی ریاست دانشگاه و مسئولان شهرستانی در نماز جمعه ازجمله برنامه های این هفته می باشد.

وی تصریح کرد: هفته تندرستی مجال شایسته ای هست تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار با اهمیت و قسمت آن در تحقق توسعه پایدار، بر همکاری مردم و معیت مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی، اهتمام گردد.

مدیر ارتباطات عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: این هفته فرصتی هست تا با بازبینی و نگاه دو مرتبه به توانمندی ها، دستاوردها و توقع ها موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم، باز توانی مضاعف و در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه های مسئول در مسیر تحقق تندرستی مردم گام برداریم.

گفتنی هست یکم الی هفتم اردیبهشت هفته تندرستی اسم گذاری شده که عنوان های متفاوت مثل عدالت در دسترسی به خدمات تندرستی و حق مردم ،مسیولیت حکومت، تندرستی برای همه، در همه جا، مبارزه با عارضه های اجتماعی، پایبندی و مسیولیت پذیری نهادهای تاثیرگذار ترویج سبک زندگی تندرستی کانون، مراجع پایدار و جامعه سالم، پشتیبانی از فقرا در دسترسی به خدمات سلامتو مسیولیت اجتماعی ازجمله عنوان های هفته تندرستی سال جاری تعیین شده هست.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار