موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
14990
۱۳ دی ۱۳۹۵

درخواست تعطیلی مهد کودک ها و مدارس ابتدایی خوزستان

در صورتی که ضرورت داشته باشد گروه‌های پرخطر از خانه خارج شوند، حتما باید از ماسک استفاده کنند ، اما توصیه می‌شود این گروه‌ها حتما در زمان وقوع پدیده وارونگی دما در خانه بمانند.

به گزارش کودک پرس، شکر الله سلمان زاده گفت : آلاینده‌های صنعتی که معمولا باید در ارتفاعات بالاتر باشند، در زمان وقوع پدیده وارونگی دما به ارتفاعات پایین‌تر انتقال می‌یابند و در سطح زمین قرار می‌گیرند.

وی افزود : پدیده اینورژن، ‌خطراتی برای افراد حساس و آسیب‌پذیر به همراه دارد و در زمان وقوع این پدیده کودکان، سالمندان،‌ افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، افراد مبتلا به آسم و بیماری‌های تنفسی و افراد دارای مشکل‌های تنفسی، گروه‌های پرخطر و آسیب‌پذیر  را تشکیل می‌دهند که باید در حد امکان در این زمان از خانه خارج نشوند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان اظهارداشت :  در صورتی که ضرورت داشته باشد گروه‌های پرخطر از خانه خارج شوند، حتما باید از ماسک استفاده کنند ، اما توصیه می‌شود این گروه‌ها حتما در زمان وقوع پدیده وارونگی دما در خانه بمانند.

وی با اشاره به وقوع پدیده وارونگی دما در اهواز گفت: ‌بهتر است در چنین شرایطی حداقل مهدکودک‌ها و مدارس دوره ابتدایی تعطیل شوند.

در چند روز اخیر هوای کلانشهر اهواز در وضعتی ناسالم قرار گرفته است.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار