موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
14900
۱۱ دی ۱۳۹۵

خورشید تابان ری افتتاح شد

ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی و ارزشی به مناسبت میلاد مبارک حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و هفته بزرگداشت مقام این حضرت در مراکز فرهنگی این منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس، بعدازظهر امروز و همزمان با نخستین روز از هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، نمایشگاه خورشید تابان ری با حضور شهردار منطقه ۲۰۰ و فرماندار ویژه شهرری افتتاح شد.

سید احمد صفوی، شهردار منطقه ۲۰ تهران، در حاشیه این مراسم گفت: ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی و ارزشی به مناسبت میلاد مبارک حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و هفته بزرگداشت مقام این حضرت در مراکز فرهنگی این منطقه اجرا می‌شود تا شهروندان و زائران بیش از پیش با شخصیت و درجات علمی این بزرگوار آشنا شوند.

وی گفت: نمایشگاه خورشید تابان ری همزمان با ایام گرامیداشت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) در ایستگاه مترو شهرری برپاشده است و شهروندان و  زائران می توانند از خدمات فرهنگی، آموزشی، علمی و ارزشی این محل بهره‌مند شوند.

شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به این‌که ویژه‌برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری همزمان با این هفته با محوریت میلاد حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اجرا می‌شود، افزود: برپایی جشن مردمی ویژه روز میلاد در ایستگاه مترو شهرری، استقرار ایستگاه‌های فرهنگی در خیابان حرم و ده‌ها ویژه‌برنامه دیگر که از سوی سراهای محله در محله‌های ۲۰ گانه اجرا خواهد شد، از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است.

صفوی معرفی شخصیت والای حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برای تمام اقشار جامعه به ویژه قشر جوان و کودکان را از مهمترین اهداف ویژه‌برنامه‌های این هفته برشمرد و افزود: یک هزار نفر از کانون‌های کودک در سراهای محله منطقه ۲۰ و اقشار کم برخوردار، همزمان با این ایام، برای زیارت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اعزام می‌شوند تا از مواهب و برکات این محل معنوی بهره‌مند شوند.

شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به این‌که بخشی از فضاهای تبلیغاتی شهر تهران و منطقه ۲۰ مقارن با ۱۱ تا ۱۷ دی، به معرفی این مقام شریف و همچنین روایات و احادیث امامانی که از سوی ایشان نقل شده است، اختصاص یافته است، عنوان کرد: وجود حرم مقدس عبدالعظیم الحسنی (ع) و امامزادگان هم جوارش خیر و برکات فراوانی برای این منطقه به همراه داشته است و خدمت به این منطقه توفیقی ارزشمند برای مدیران مدیریت شهری این منطقه محسوب می‌شود.

نمایشگاه فرهنگی خورشید تابان ری با حضور فرماندار ویژه شهرری، شهردار و تعدادی از مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰، مسؤولان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و شورایاران منطقه ۲۰ افتتاح شد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰۰ هر شب به مدت یک هفته، پذیرای شهروندان و علاقمندان است.

بر اساس این گزارش، هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت میلاد این حضرت، از ۱۱ تا ۱۷ دی ماه مقارن با اول تا ۷ ربیع الثانی است.

منبع: دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار