148722
۱۰ فروردین ۱۳۹۷
از سوی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی صورت می‌پذیرد

دیدار با کارولینا بالستر برای ارتباط بیشتر با نمایشگاه کتاب شانگهای

دیدار با کارولینا بالستر، مدیر بین‌الملل نمایشگاه کتاب کودک شانگهای، برای آغاز ارتباط بیشتر با نمایشگاه کتاب شانگهای در دستور کار موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران قرار گرفت.

به گزارش کودک پرس ، با توجه به حضور کشور چین به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران در سال ۱۳۹۸، هماهنگی برای آغاز ارتباط بیشتر با نمایشگاه کتاب شانگهای در دستور کار موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران قرار گرفته است. دیدار با مدیر بین‌الملل نمایشگاه کتاب کودک شانگهای، خانم کارولینا بالستر، از جمله این دیدارهاست.

براساس توافق و مذاکرات امروز برای نخستین بار این نمایشگاه در سطح رئیس و یا معاون در نمایشگاه کتاب تهران ۱۳۹۷ شرکت می‌کند.

این نمایشگاه از سال ۲۰۱۳ به صورت تخصصی در حوزه کودک آغاز به کار کرد. بعد از ۵ دوره برگزاری موفق به یک صنعت جهانی نشر تبدیل شد. دور آتی این نمایشگاه از ۹ تا ۱۱ نوامبر ۲۰۱۸ در مرکز نمایشگاهی شانگهای برگزار می‌شود.

دیدار و مذاکره با مسئولان نمایشگاه کتاب پکن
این دیدار با حضور چهار تن از مسئولان نمایشگاه کتاب پکن در غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران صورت گرفت.

در این دیدار خانم لین لاینگ معاون نمایشگاه و مسئول صادرات و واردات ناشران چین، خانم لی یو مدیر اجرایی، فنگ فانگ فانگ مدیر مهمان ویژه نمایشگاه و خانم ویستریا مدیر داخلی نمایشگاه حضور داشتند.

موضوعات مطرح شده در این نشست هماهنگی حضور هیات ۱۵ نفره چینی در نمایشگاه تهران سال جاری و گسترش روابط چاپ و انتشار کتاب میان ناشران دو کشور در فاصله زمانی تا نمایشگاه آتی بود.

از دیگر موضوع‌های مورد گفت‌وگو، تقاضای طرف چینی از جزئیات نقشه،مساحت اختصاصی، چگونگی انتقال کتاب در نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۸ بود.

اجرای ورکشاپ مشترک میان تصویرگران ایرانی و چینی و تبادل اعزام نویسنده میان دو نمایشگاه از دیگر موصوعات مورد گفت‌وگو بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار