موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
208772
۱۴ آبان ۱۳۹۸

گردهمایی ویژه ناشران کودک شانگهای با حضور نماینده ایران برگزار می‌شود

گردهمایی بین‌المللی ویژه ناشران کودک در شانگهای چین به عنوان رویدادی فرهنگی قبل از نمایشگاه کتاب کودک این کشور با حضور بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی به عنوان نماینده ایران ۲۰ تا ۲۵ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، گردهمایی بین‌المللی ناشران کودک در شانگهای چین، برنامه‌ای شش روزه است که هر ساله پیش از شروع نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک شانگهای برای تعامل بین ناشران کودک جهان برگزار می‌شود.
تاکنون در مدت هفت سال ۶۳ ناشر به این مراسم ویژه دعوت شده‌اند و در دوره‌ جدید این گردهمایی، طوطی (بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) به‌عنوان نماینده‌ ایران حضور خواهد داشت.

از آنجا که هم‌اندیشی و به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها کلید همکاری تجاری و تعامل فرهنگی مؤثر است، این گردهمایی به کارشناسان کتاب کودک در سراسر جهان این فرصت را می‌دهد تا با وضعیت نشر کودک در چین و چگونگی توسعه آن آشنا شوند و همچنین تجربیات و دانش خود در حوزه‌ کتاب‌های کودک و نوجوان را با ناشران جهانی به اشتراک بگذارند.

۱۱ مدیر و سرویراستار نشر کودک از کشورهای مختلف برای شرکت در برنامه‌های ویژه‌ این دوره که از تاریخ ۲۰ آبان تا ۲۵ آبان در شانگهای برگزار می‌شود دعوت شده‌اند. سحر ترهنده، مدیر کتاب‌ های طوطی، نماینده‌ ایران در این گردهمایی فرهنگی خواهد بود.

 

طوطی، ﺑﺨﺶ ﻛﺘﺎب ﻛﻮدک و ﻧﻮﺟﻮان اﻧﺘﺸﺎرات فاطمی از ﺳﺎل ١٣٩۴، ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺧﻮد را ﺑﺎ ﺗﻤﺮﻛﺰ ﺑﺮ ﻛﺘﺎبﻫﺎی ﺗﺼﻮﻳﺮی ﺑﺮای ﻛﻮدﻛﺎن آﻏﺎز ﻛﺮده اﺳﺖ.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار