146340
۲۱ اسفند ۱۳۹۶

پارک کودک مرکز فرهنگی هنری کانون اردبیل افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و با همکاری شهرداری پارک کودک مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ، به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با همکاری شهرداری پارک کودک مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل افتتاح شد.

هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: درختکاری به عنوان یک سنت پسندیده است که امامان معصوم(علیهم‌السلام) نیز مردم را به انجام این کار مقدس دعوت کرده‌اند که به همین دلیل ما نیز باید این اقدام پسندیده را آموزش دهیم و آنان را به این کار تشویق کنیم.

وی با اشاره به این که باید فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و محیط‌زیست موردتوجه جدی قرار گیرد و هرکس در هر مسئولیتی در تقویت و توسعه فضای سبز تلاش کند افزود: هر کم‌توجهی و بی‌مسئولیتی در این زمینه می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را به دنیال داشته باشد که این موضوع  سلامتی انسان‌ها و جامعه را به خطر می‌اندازد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل بیان کرد: ایجاد پارک برای کودکان یک نیاز اساسی است و باید در این زمینه مسئولان مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند تا بتوانیم با توسعه زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود شرایط مناسبی را برای کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی افراد سالخورده فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: نگه‌داری فضای سبز برای ما یک اصل اساسی و ضروری است که همه ما وظیفه‌داریم این سنت حسنه را پاس بداریم و در نگه‌داری فضای سبز کوشا باشیم و از کودکان انتظار داریم که به‌ عنوان «همیار سبز»، شهرداری را در فضاسازی، نگه‌داری و کاشت درختان در سطح شهر یاری کنند.

 

بهروز محبی بابیان اینکه توسعه فضای سبز و اشاعه فرهنگ درختکاری وظیفه‌ی همگانی است بیان کرد: درخواستی که ما از همشهریان داریم این است که فرهنگ دوستی و مهربانی با طبیعت را در جامعه ترویج دهند.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار