146067
۲۱ اسفند ۱۳۹۶

آموزش و پرورش نکا تمام تلاش خود را برای احیای مدرسه شیت به کار می‌گیرد

آموزش و پرورش مازندران در پی درخواست دانش‌آموزان روستای شیت نکا اعلام کرد: با وجود اینکه آموزش و پرورش شهرستان نکا با کمبود نیرو مواجه است، اما برای مانایی دانش‌آموزان منطقه محروم هزارجریب حاضر است تمام تلاش خود را در احیای کد مدرسه به کار گیرد تا مرهمی بر زخم‌های منطقه محروم هزارجریب باشد.

به گزارش کودک پرس از نکا، در روز شنبه 12 اسفندماه حوالی 9 صبح و زمانی که دانش‌آموزان روستای «شیت» رهسپار روستای استخرپشت و مدرسه شبانه‌روزی خود بودند که در بین راه دچار سانحه رانندگی شده و با واژگونی مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان، 14 دانش‌آموز پسر این روستا مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

انتقال هر روزه دانش‌آموزان و طی کردن مسیر طولانی با جاده نامناسب یکی از مشکلاتی بود که دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در مصاحبه با کودک پرس به آن اشاره داشتند که این مسئله نیز در مصاحبه‌های مدیر مدرسه شبانه‌روزی آیت‌الله محمدی‌لائینی استخرپشت و خانواده‌های دانش‌آموزان و دانش‌آموزان مطرح شده است.

همچنین در پی انتشار گزارشی با عنوان قول بهتر شدن درس با انتقال مدرسه تا وعده‌های مشروط مدیر آموزش و پرورش نکا طی روز گذشته روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران نکاتی را در پاسخ این گزارش ارائه کرده است.

* مدرسه راهنمایی شهید فغانی شیت در سال تحصیلی 92 ـ 93 دوران مدیریت گذشته تجمیع شده بود.

* اگر می‌خواستیم مدرسه را در سال جاری دایر کنیم، ساختمان تخریبی بوده و حتی دانش‌آموزان ابتدایی در یک ساختمان استیجاری بودند.

* مدرسه جدیدالاحداث (بنیاد برکت) در دهه فجر افتتاح شده است که اگر بحث تحصیل دانش‌آموزان متوسطه اول متصور باشد، برای سال تحصیلی بعد (97 ـ 98) است.

* بعضی از اولیای دانش‌آموزان از زمانی که این مدرسه جدید شروع به کار کرده، نگران مختلط شدن دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه اول برای سال تحصیلی آینده هستند.

* با وجود اینکه آموزش و پرورش شهرستان نکا با کمبود نیرو مواجه هست برای مانایی دانش‌آموزان منطقه محروم هزارجریب حاضر است تمام تلاش خود را در احیای کد مدرسه به کار گیرد تا بتواند مرهمی بر زخم‌های منطقه محروم هزارجریب نهد.

«روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران»

 

همچنین کودک پرس نیز امیدوار است که با همراهی آموزش و پرورش استان زمینه مانایی دانش‌آموزان در منطقه هزارجریب فراهم شد تا همانطور که خودشان اعلام کردند مرهمی زده باشند بر زخم‌های منطقه محروم هزارجریب و این رسانه نیز با انتشار خبر فراهم شدن احیای مدرسه در این روستا خبر خوبی به اهالی این روستا و به ویژه دانش‌آموزانی دهد که قول بهتر شدن درس‌شان را با انتقال مدرسه گره زدند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار