146063
۲۱ اسفند ۱۳۹۶

کودکان و سالمندان گرگانی از امکانات شهری محروم مانده‌اند

شهردار گرگان گفت: کودکان و سالمندان گرگانی از امکانات شهری محروم مانده‌اند و ضروری است تا نگاه ویژه‌ای در برنامه‌ریزهای شهری به آنان داشته باشیم.

به گزارش کودک پرس، عبدالرضا دادبود عصر یکشنبه در جمع اعضای کانون جهان دیدگان گرگان، اظهار کرد: کودکان و سالمندان گرگانی از امکانات شهری بازمانده‌اند و ضروری است تا نگاه ویژه‌ای در برنامه‌ریزها به نیازهای آنان داشته باشیم.
وی افزود: در نظر داریم در بودجه‌ریزی سال آینده با همراهی شورای شهر گرگان در جهت رفاه حال سالمندان گرگانی طرح‌های جدیدی در حوزه شهری برای ارتقاء سلامت و نشاط اجتماعی این قشر به اجرا درآوریم.
دادبود ادامه داد: اعتراف می‌کنیم که همواره قشر سالمند در برنامه‌ریزی‌ها نادیده گرفته شدند و وقت آن رسیده تا از ظرفیت این قشر به عنوان مشاور در اجرای طرح‌های مورد نیاز بهره بگیریم.
شهردار گرگان با بیان این‌که مشارکت شرط اساسی توسعه شهری است، بیان کرد: رویکرد دوره جدید شورا و شهرداری بر پایه مشارکت‌های مردمی برای برنامه‌ریزی‌های شهری بنا شده است.

وی افزود: همواره مشارکت در برنامه‌ریزها با رضایت شهروندان همراه است و این اعتماد دو طرفه موجب توسعه طرح‌های مشارکتی می‌شود.
دادبود تصریح کرد: سالمندان به عنوان یکی از با تجربه‌ترین افراد نقش مهمی در رفع کاستی‌های شهری و ایجاد امکانات مورد نیاز دارند و استفاده از چنین ظرفیت‌هایی از هدر رفت بودجه در اجرای طرح‌های عمرانی و شهری جلوگیری خواهد کرد.

گفتنی است در این بازدید که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان انجام شد، رئیس شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان، مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان و تنی چند از فرمانداران شهرهای استان حضور داشتند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار