145007
۱۶ اسفند ۱۳۹۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد؛

الزام استانداردسازی وسایل بازی در مهدکودک‌ها و پارک‌ها

محمدحسین علی‌نیا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی وسایل بازی در مهدکودک‌های شهری و روستایی و همچنین پارک‌ها را مستلزم استانداردسازی مناسب در این فضاها دانست.

به گزارش کودک پرس ، محمدحسین علی نیا در پنجمین کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات استان اظهار داشت: استاندارد سازی تمام تجهیزات و وسایل بازی مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی و پارک ها باید انجام شود و در این مسیر اگر تجهیزاتی حتی مجوز داشت اما غیر استاندارد بود، باید برخورد جدی با فرد خاطی انجام شود.

وی با بیان این که وسایل بازی که در مهدهای کودک و مدارس استفاده می‌شوند باید دارای جنس و کیفیت مناسب باشند، تاکید کرد: استاندارد سازی وسایل بازی به این دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است که با جان کودکان و شهروندان ما سرو کار دارد بنابراین هم در نصب و هم بهره برداری این وسایل باید مهر تایید استاندارد را دارا باشد.

وی به اقدامات کارگروه فوق اشاره کرد و گفت: مصوبات و اقدامات این کارگروه به خصوص در بخش هایی همچون استانداردسازی CNGها، مهدهای کودک، آسانسور، مواد غذایی و دیگر موارد قابل تقدیر است.

 

تبیین و توضیح اجمالی قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، ارائه گزارش اجمالی از اجرای طرح سنجش اعتماد و نگرش مردم به استاندارد، گزارش اقدامات حوزه صادرات و واردات اداره کل استاندارد در استان، گزارش نظارت بر انگ فلزات گرانبها در استان، گزارش اقدامات بازرسی از نازل های جایگاه های سوخت مایع، تعیین تکلیف سکوهای سیلندر پرکنی و ارائه گزارش اقدامات، پیگیری توزیع خارج از شبکه های سیلندرهای گاز مایع و استاندارد سازی تجهیزات بازی مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی از دستورکارهای این کارگروه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار