144602
۱۵ اسفند ۱۳۹۶

اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم در فاروج

در آیین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم که با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، دو فرهنگی و ۱۸ دانش‌آموز تجلیل شدند.

به گزارش کودک پرس ، در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم در فاروج که با محوریت پیشگیری اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم در فاروج از گرایش به دخانیات، مواد مخدر و خشونت برگزار شد، دو فرهنگی و 18 دانش آموز تجلیل شدند.

امام جمعه فاروج در این مراسم از آموزش وپرورش خواست دانش آموزان را به مطالعه نامه 31نهج البلاغه ( سفارش های امام علی (علیه‌السلام) به فرزندش) ترغیب وتشویق کنند تا نوجوانان و جوانان از همان ابتدا با آموزه های دین مبین اسلام آشنا شوند.

حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده افزود: قلب نوجوان و جوان همانند زمین شخم زده و آماده بذرافشانی است که هرچه آموزه های دینی و اهل‌البیت(علیه‌السلام) و افتخارات ملی را به این قلب پاک بپاشیم، آن را پذیرا و مومنانه و ایثارگر تربیت می شود.

مدیرآموزش وپرورش فاروج نیز با اشاره به جایگاه مناسب شهرستان در زمینه جشنواره نوجوان سالم گفت: 500اثر به دبیرخانه شهرستان ارسال شد که 20اثر ( دو فرهنگی و 18دانش آموز) منتخب شدند.
مجید معتمدی، سبک زندگی اسلامی را بیمه کننده دانش آموز در برابر آسیب های اجتماعی دانست و به ضرورت ورزش و خودمراقبتی در برابر این آسیب ها و آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ سلامت توسط فرهنگیان و خانواده تاکید کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار