144574
۱۵ اسفند ۱۳۹۶

مربیان امور تربیتی مدارس شهرستان رودسر تجلیل شدند

مربیان امور تربیتی مدارس رودسر طی مراسمی باحضور مسئولان استانی در این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش کودک پرس، طی مراسمی با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش استان گیلان و برخی از مسئولان شهرستانی از مربیان امور تربیتی مدارس رودسر درکانون شهید جعفریان این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم با اشاره به اهمیت حوزه امور تربیتی، اظهار کرد: مدیریت راهبردی فرآیند تربیت بر عهده حوزه تربیتی معاونت پرورشی است.

جابر اخلاقی با بیان اینکه این موضوع سبب سنگین تر شدن وظایف مربیان می شود، افزود : البته در این حوزه مشکلاتی نیز همانند نبود نیروهای متخصص نیز وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به خروجی قابل قبول نظام تربیتی در آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: تعلیم تربیت اسلامی مبنای آموزش های  مربیان تربیتی است.
معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش گیلان همچنین با تأکید براینکه تربیت زمانبر بوده و یک حوزه اجتماعی فراگیر و همیشه جاری است، تصریح کرد: مشارکت دستگاه های مختلف سبب تکمیل این فرآینده و چرخه می شود.

وی به برخی از ویژگی های مربیان تربیتی نیز اشاره کرد و گفت: مربیان تربیتی باید صداقت، تکلیف مدار و مسئولیت پذیر بوده تا بتوانند دانش آموزی با مبناهای اسلامی تربیت کنند.
اخلاقی همچنین با تأکید بر لزوم بازنگری و ارزیابی در مدیریت راهبردی، اظهار کرد: سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش بوده که اجرای آن باعث رشد استعدادهای دانش آموزان می شود.

رئیس آموزش وپرورش رودسر نیز در ادامه این مراسم  با اشاره به کسب رتبه دوم حوزه فرهنگی و تربیتی این اداره در استان گیلان، اظهار کرد: اهمیت حوزه امور تربیتی برکسی پوشیده نیست امیدواریم نقش آفرینی در این حوزه به نحو احنست انجام شود.

قربان احمدی افزود : باتوجه به تهاجم فرهنگی و مجهز شدن دشمن به سلاح های روز لازم است که معلمان نیز خود را به علم روز مجهز کرده تا کمترین آسیب به حوزه تربیتی وارد شود.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار