144184
۱۳ اسفند ۱۳۹۶

اهدا کانکس مهدکودک به کودکان کرمانشاه

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از اهدای ۲ کانکس مهدکودک به کودکان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، دکتر بهروز رفیعی، مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اهمیت رسیدگی به کودکانان حادثه دیده و اهمیت آموزش به این عزیزان گفت: تعداد 2 کانکس مهد، اهدایی کانون توسعه و همیاری مهد های کودک استان مرکزی به زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی استان مرکزی از همان روزهای ابتدایی این حادثه دلخراش شروع به جمع آوری کمک های مردمی و ارسال آنها به مناطق زلزله زده کرده است، افزود: کودکان در این حادثه آسیب روحی و روانی زیادی دیده اند که باید به این عزیزان بیشتر توجه شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در همین راستا بهزیستی استان مرکزی تا کنون 5 کانکس مهد کودک به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده است.

 

دکتر رفیعی ادامه داد: از این کانکس‌ها برای مهد کودک بچه‌ها استفاده می شود تا محیط شادآرام برای بچه‌های زلزله زده فراهم شود.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: مردم نوعدوست و خیر استان مرکزی از همان روز های اول این حادثه شروع به اهدای کمک های خود به مردم زلزله زده کردند و با تحویل هدایایی نقدی و غیر نقدی خود به پایگاه های بهزیستی عشق و نوعدوستی خود را به هموطنان نشان دادند.

 

وی خاطر نشان کرد: بهزیستی نیز در کوهتاهترین زمان این هدایا و کمک ها را در همان روزهای اول به مناطق زلزله زده ارسال کرد.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار