143930
۱۳ اسفند ۱۳۹۶

همایش بین‌المللی اختلالات خونی نوزادان در مشهد برگزار می‌شود

مدیر عامل بیمارستان رضوی گفت: همایش بین‌المللی اختلالات خونی نوزادان اردیبهشت ماه سال آینده در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس، رضا سعیدی در نشست خبری نخستین کنگره لاپاراسکوپی و سومین کنگره بین المللی کلورکتال که در بیمارستان رضوی مشهد برگزار شد اظهار کرد؛ سلامت کودکان به عنوان نسل آینده کشور اهمیت زیاری دارد ازاینرو همایش بین المللی اختلالات خونی نوزادان، ۵و۶ اردیبهشت ماه سال آینده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی بجنورد و سازمان انتقال خون برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیمارستان رضوی با دارا بودن کادری مجرب خدمات را در حوزه های مختلف ارائه می دهد. همچنین قسمت هایی در این بیمارستان وجود دارند که در کشور و منطقه منحصر به فرد هستند. یکی از این بخش ها که در حال توسعه است ، بخش چشم است که به اتاق های عمل تجهیزشده است و آزمایش های اولیه آن انجام گرفته است و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(سلام‌الله علیها) به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

مدیر عامل بیمارستان رضوی تصریح کرد: برای تجهیزات کامل این اتاق عمل چشم حدود ۶ میلیارد تومان هزینه شده است. اورژانس ما هم اکنون ۱۲ تخت دارد که در نظر داریم ۱۴ تخت دیگر به آن بیافزاییم. ما با تمام ظرفیت خود در حال فعالیت هستیم و در حال حاضر بالای ۷۵ درصد تخت های ما اشغال شده هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار