143821
۱۲ اسفند ۱۳۹۶

مربیان بهداشتی و تربیتی شهرستان دیر تجلیل شدند

در آیینی به مناسبت روز امور تربیتی از معاونین و مربیان پرورشی، بهداشت، مشاوره و تربیت بدنی شهرستان دیر تجلیل شد.

به گزارش کودک پرس، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی امام جمعه موقت بندر دیر در این آیین بیان کرد: در روایات از معلمان به عنوان پدران علمی و معنوی جامعه یاد شده است.
وی اظهار داشت: همانگونه که یک پدر  تمامی جوانب رشد فرزند خود را در نظر می‌گیرد در مدارس نیز تمام نیازهای دانش‌آموزان از آموزش تا تربیت باید در کنار هم در نظر گرفته شود.

بحرانی افزود: کار کردن با دانش آموزان نیاز به نظارت، کنترل و سعه صدر بالایی دارد و فعالیتی دقیق و تخصصی است که امروز مربیان پرورشی در مدارس در این زمینه نقش مهمی برعهده دارند.
وی گفت: یکی از خلأهایی که امروز در مدارس دیده می‌شود این است که گاهی اوقات دانش‌آموزان ما از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارند اما در زمینه آداب ارتباط با معلمان، والدین و دوستان خود مشکل دارند که نیاز است در فضای مدرسه توجه ویژه ای به این مقوله شود.

امام جمعه موقت بندر دیر خاطرنشان کرد: ترویج فضای مجازی در  جامعه بویژه نسل نوجوان این مهم را می طلبد که آموزش های لازم در زمینه مهارت ها و تکنیک ها خودکنترلی و مهارتی به دانش آموزان داده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دیر نیز گفت: امور تربیتی و مربیان و معلمانی که در این زمینه فعالیت می کنند به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش در مدارس ایفای نقش می کنند.

احمد عبدالله زاده با بیان اینکه تربیت نسلی انقلابی وظیفه کنونی آموزش و پرورش است، بیان کرد: نهاد امور تربیتی بنابه نیازهای روز زایش های متعدد و شاخه های مختلفی دارد که وظیفه ترویج سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن ارزش های انقلاب در بین نسل دانش آموز را برعهده دارند.

 

در این آیین از مربیان و معاونین پرورشی، تربیت بدنی، مشاوره و بهداشت تجلیل شد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار