143611
۱۲ اسفند ۱۳۹۶

کسب ۲مدال طلای بوکسورهای نونهال گیلانی در رقابت قهرمانی کشور

رئیس هیئت بوکس گیلان از کسب دو مدال طلای بوکسورهای نونهال این استان در رقابت‌های قهرمانی بوکس نونهالان کشور در استان گلستان خبرداد.

به گزارش کودک پرس، امین قاسمی پور اظهار کرد: در پایان رقابت های بوکس قهرمانی کشور به میزبانی استان گلستان بوکسورهای نونهال گیلان نتایج خوبی کسب کردند.
وی با اشاره به فینالیست شدن دو بوکسور گیلانی، افزود: خوشبختانه ماهان خروجی، امیررضا اسکندری با انجام یک بازی خوب ، موفق به شکست حریفان خود از استان های مازندران و خراسان شمالی شده و مدال طلای این رقابت ها را کسب کردند.

رئیس هیئت بوکس گیلان خاطرنشان کرد: اکبر یونسی دیگر بوکسور گیلانی در وزن ۴۲ کیلوگرم نیز بود در دور مقدمات این رقابت ها با قبول شکست در برابر بوکسور استان میزبان از حضور در مسابقه فینال جام ماند.
وی در ادامه با تأکید بر، برگزاری مستمر مسابقات در رده های سنی مختلف در استان گیلان، تصریح کرد: کسب این نتایج نشان دهنده حرکت در مسیر درست توسعه و ارتقای سطح رشته بوکس استان و رسیدن به جایگاه قابل قبول در سطح ملی و حتی بین المللی است.

قاسمی پور همچنین به برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس استان گیلان در رده سنی بزرگسالان طی هفته آینده نیز اشاره کرد و یادآورشد: این رقابت ها به میزبانی هیئت بوکس شهرستان املش در روزهای ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه جاری برگزار می شود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار