143108
۰۹ اسفند ۱۳۹۶
فرماندار آستانه اشرفیه:

اتصال جوانان و نوجوانان با شهدای دفاع مقدس مانع نفوذ فرهنگ غرب در جامعه می شود

حیدری پاسداشت فرهنگ متعالی ایثار و شهادت را یکی از برکات اردوی راهیان نور دانست و گفت: ایجاد حلقه اتصال بین نسل جوان و نوجوان با شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی مانع نفوذ فرهنگ غرب در بطن جامعه می شود.

به گزارش کودک پرس ، رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه ستاد اعزام راهیان نور و یادمان شهدای گمنام شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: کشور در زمان جنگ تحمیلی با وجود سختی های موجود دارای بهترین سلامت از حیث آرامش فرهنگی و اجتماعی بود.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در گفتمان انقلاب اسلامی دارای جایگاه والاست و لذا باید این فرهنگ به عنوان عنصر بقای اسلام و انقلاب معرفی شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان های فرهنگی متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و بایستی با ایجاد حلقه اتصال بین نسل جوان و نوجوان با شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی مانع نفوذ فرهنگ غرب در بطن جامعه شوند.

 

 

حیدری پاسداشت فرهنگ متعالی ایثار و شهادت را یکی از برکات اردوی راهیان نور دانست و عنوان کرد: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه ایثار و شهادت و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

فرماندار آستانه اشرفیه به ارتباط معنوی جوانان و نوجوانان با محل شهادت رزمندگان اشاره کرد و گفت: همه ساله شاهد فضای معنوی حاکم در مناطق جنگی هستیم و این نقطه عطفی است تا نسل آینده را به حفظ و نشر آثار جنگ تحمیلی سوق داده و آنان را از غربزدگی نجات دهیم.

وی خطاب به مسئولان و متولیان فرهنگی، خاطرنشان کرد: پروژه ساخت مقبره شهدای گمنام شهرستان هرچه سریع تر آماده بهره برداری شود تا این مراکز فرهنگی جوانان ما را با فرهنگ ایثار و شهادت پیوند دهد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار