142155
۰۶ اسفند ۱۳۹۶

سالن آمفی تئاتر در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شهرکرد احداث می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان چهارمحال و بختیاری از احداث سالن آمفی تئاتر در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شهرکرد خبر داد و گفت: این سالن با ۱۳۸ متر زیر بنا ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفراز مدعوین را دارد.

به گزارش کودک پرس ، فرزاد رحیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان چهارمحال و بختیاری گفت: سالن آمفی تئاتر در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شهرکرد با 138 متر زیر بنا ظرفیت پذیرش 100 نفر از مدعوین را دارد.

وی افزود: ساخت این سالن از 30 بهمن ماه سال جاری شروع شده است و پیش بینی می شود این سالن تا پایان نیمه اول سال 97 تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: برای ساخت سالن آمفی تئاتر در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شهرکرد یک میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان تامین می شود و حدود 300 میلیون ریال اعتبار جهت تجهیز این سالن نیاز است.

 

رحیمی گفت: این سالن قرار است در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شهرکرد واقع در ابتدای خیابان پاسداران ساخته شود تا کودکان و نوجوانان این منطقه از امکانات نمایشی و سینمایی در آن بهره مند شوند.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار