141671
۰۳ اسفند ۱۳۹۶
در قالب عملیات ایمن‌سازی؛

بیش از ۱۰ هزار کودک عنبرآبادی در برابر فلج اطفال واکسینه می‌شوند

رئیس شبکه بهداشت عنبرآباد گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار کودک در این شهرستان درمناطق شهری، روستايی، سياری و عشايری واکسن فلج اطفال را دریافت کنند.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا علیدادی اظهار داشت: به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه‌کنی فلج اطفال و با توجه به همجواری با کشو‌‌های بومی فلج اطفال و برای به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس وحشی پولیو عملیات سالانه ایمن‌سازی تکمیلی در 2 نوبت به صورت فعال و خانه به خانه صورت می‌گیرد که نوبت اول طرح ٥ لغایت ٨  اسفند ماه اجرا می‌‌شود.

رئیس شبکه بهداشت عنبرآباد گفت: با اشاره به اینکه کودکان زیر ٥ سال متولدین یکم اسفند 91 به بعد جزء گروه‌های هدف اجرای این طرح هستند، پیش‌بینی می‌شود بیش از 10 هزار کودک در این شهرستان درمناطق شهری، روستایی، سیاری و عشایری واکسن فلج اطفال را دریافت کنند.

وی افزود: با بسیج تمامی نیروها، امکانات و همچنین هماهنگی‌های برون‌بخشی و درون‌بخشی در پی دستیابی به پوشش حداکثری در برنامه هستیم.

علیدادی گفت: نوبت دوم طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال نیز ١٨ لغایت ٢١ فروردین ماه ١٣٩٧ اجرا می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت عنبرآباد خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم ومردم شریف عنبرآباد تقاصا می‌شود نهایت همکاری را با تیم های اعزامی داشته باشند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار