138270
۱۶ بهمن ۱۳۹۶
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

ارتقا جایگاه استان کردستان در جشنواره نوجوان خوارزمی

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: با درخشش دانش‌آموزان استان در جشنواره نوجوان خوارزمی جایگاه کردستان در سال ۹۶ به رتبه دوم کشوری ارتقا یافت.

به گزارش کودک پرس ، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از موفقیت دانش آموزان استان در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

وی با اشاره به کارنامه حضور دانش آموزان استان در جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی 93-94 اظهار داشت: در مرحله کشوری جشنواره، دانش آموزان کردستانی با کسب ۶ رتبه سوم در جایگاه سوم کشوری قرار گرفتند.

قربانی در ادامه به حضور دانش آموزان استان و عناوین کسب شده در جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ پرداخت و گفت: در این جشنواره نیز دانش آموزان استان صاحب ۸ رتبه سوم کشوری شده و مجددا در جایگاه سوم کشوری ایستادند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان سپس به حضور موفق دانش آموزان استان در جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ اشاره کرد و گفت: دانش آموزان استان با درخشش در این مسابقات ۱۳ رتبه برتر کشوری شامل ۳ رتبه اول ، ۹ رتبه دوم و یک رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

قربانی افزود: استان کردستان در جشنواره نوجوان خوارزمی سال ۹۶ جایگاه دوم کشوری را کسب و نسبت به سال تحصیلی گذشته یک پله صعود کرد.

 

وی با تشکر از اهتمام کلیه مدیران، معلمان و فرهنگیان این موفقیت ها را مرهون تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران دانست ‌و ابراز امیدواری کرد دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری با درخشش در این مسابقات به رتبه اول کشوری مسابقات دست یابند.

 

 

منبع: خبرگزاری پانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار