138032
۱۵ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان مطرح کرد؛

نقش موثر دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب/ ضرورت بازخوانی مبارزات سال ۵۷ برای نسل نوجوان

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: دانش‌آموزان امروز سال ۵۷ را ندیده‌اند اما برای درک درست آن روزها باید فجر آفرینان و سربازان واقعی امام (ره) باید به بازخوانی مبارزات سال ۵۷ بپردازند.

به گزارش کودک پرس ، “عبدالرضا چراغعلی” در آیین نواختن گلبانگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه علی مدنی گرگان برگزارشد، با اشاره به جایگاه مردم و رهبری در مراحل پیروزی و تداوم انقلاب اظهار کرد: جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، نقش اصلی را در پیروزی انقلاب ایفا نمود

وی افزود: تلاش و رشادت های مردم به ویژه دانش آموزان قبل ازسال های 57 در کنار رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی زمینه پیروزی این نهضت عظیم دینی و فرهنگی را فراهم نموده و امروز برای تداوم آرمان های بلند شهدا و امام راحل، نسل امروز باید از چنین الگوهایی تبعیت نمایند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان خطاب به دانش آموزان گفت: امروز شما دانش آموزان با توجه به بصیرت و دانش خود می توانید با تأسی از دانش آموزان زمان انقلاب، تهدیدات و آسیب های امروز را شناخته و آن ها را بلااثر سازید.

 

چراغعلی با اشاره به بحران های نسل جوان به ویژه آسیب های اجتماعی تاکید کرد : نسل امروز باید در مقابل این آسیب ها آمادگی کامل داشته و با راه های برون رفت از آن ها آشنا باشد.

وی دربخش پایانی سخنان خود خطاب به دانش آموزان گفت: اگرچه شما به اقتضای سنتان حوادث بهمن 57 را به چشم ندیده اید ولی برای درک درست آن روزها می توانید به سراغ فجر آفرینان و سربازان واقعی امام بروید،آن هابه شما درس آزادگی و دینداری خواهند داد.

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار