137986
۱۴ بهمن ۱۳۹۶

افتتاح نخستین مرکز تخصصی آموزش مربی قرآن مهدکودک+ تصاویر

نخستین مرکز تخصصی آموزش مربی مهد کودک قرآنی روز گذشته افتتاح شد و همزمان با افتتاح این مرکز اولین دوره آموزشی با حضور ۱۱۰ مربی مهدکودک آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، اولین مرکز آموزش مدیران و مربیان مهدهای کودک قرآنی وابسته به سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ روز گذشته ۱۲ بهمن ماه و همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر طی مراسمی افتتاح شد.
این مراسم با حضور سردار یزدی، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (صلی‌الله علیه و‌آله و سلم) تهران بزرگ، رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن وعترت بسیج تهران بزرگ و جمعی از مدیران و مربیان مهدهای کودک این سازمان برگزار شد.

این مرکز با عنوان مرکز آموزش مربی مهدهای کودک و مکتب خانه‌های قرآنی فاطمه الزهرا(سلام‌الله علیها) فعالیت خواهد داشت و علاوه بر آموزش مربیان مهدهای کودک سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، مربیان دیگر مهدهای قرآنی را نیز آموزش خواهد داد.
محتواهایی که برای آموزش در این مرکز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، طی ماه های گذشته تهیه شده که بر اساس اصول اسلامی و انقلابی طراحی شده است.

این نخستین مرکزی است که با تولید محتوای آموزشی جدید و با رویکرد اسلامی و انقلابی به آموزش مدیران و مربیان مهدهای کودک قرآنی می‌پردازد. همچنین همزمان با افتتاح این مرکز اولین دوره آموزش مربی قرآن با حضور ۱۱۰ مربی مهدکودک آغاز شد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار