136816
۰۸ بهمن ۱۳۹۶

کونگ‌فوکاران کردستانی عناوین دوم و سوم رقابت‌های کشوری را کسب کردند

کونگ‌فوکاران نوجوان و نونهال کردستانی در رقابت‌های کشوری توانستند در هر دو رده سنی به ترتیب سکوهای دوم و سوم این مسابقات را تصاحب کنند

به گزارش کودک پرس ، رقابت‌های کونگ‌فو فدراسیونی قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور پس از سه روز رقابت عصر امروز پایان یافت.

در این رقابت‌ها 31 استان از سراسر کشور مبارزات خود را در اوزان مختلف طبق سهیمه پنج وزن برای هر رده سنی برگزار کردند.

تیم استان کردستان به سرپرستی آوات خوشبخت و مربیگری محمد باستان در این دور از رقابت‌ها شرکت کرد و موفق شد 5 نشان رنگارنگ اوزان مختلف نونهالان و نوجوانان را از آن خود کند.

در وزن 37- کیلوگرم حسام‌الدین کرمی و محمد نادری در وزن 45- کیلوگرم نشان نقره را کسب کردند و بر سکوی دوم قرار گرفتند و در وزن 24- کیلوگرم آمانج رازین در همین رده سنی صاحب گردن آویز برنز شد.

 

همچنین در رده سنی نوجوانان، آرمین منصوری در وزن 41- کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود سکوی نخست را تصاحب کرد و نشان زرین طلا را به گردن آویخت و شادمان فتاحی در وزن 63- کیلوگرم نشان نقره گرفت.

تیم کردستان در نتیجه تیمی بر سکوی دوم رده سنی نوجوانان ایستاد و استان‌های زنجان و البرز ب به ترتیب رده‌های اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

کونگ‌فوکاران کردستانی در بخش نونهالان، سکوی سوم تیمی را از آن خود کردند، مازندران عنوان نخست را کسب کرد و تیم تهران الف نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.‌

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار