136671
۰۷ بهمن ۱۳۹۶

۱۷۵ سال زندان در انتظار پزشک فاسد

دادگاهی در آمریکا پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک المپیک زنان آمریکا را به جرم تجاوز و سوءاستفاده جنسی به بیش از ۱۵۰ زن نوجوان ژیمناست، به تحمل ۱۷۰ سال زندان محکوم کرد.

به گزارش کودک پرس ، «لری نصار» 54 ساله پزشک سابق تیم ژیمناستیک المپیک زنان آمریکا از سوی قاضی زن دادگاهی در شهر « لنسینگ» ایالت میشیگان آمریکا به 175 سال حبس محکوم شد. «رزماری آکویلینا» قاضی دادگاه در اقدامی کم سابقه جلسات محاکمه و قرائت حکم این پزشک سابق تیم‎های ورزشی آمریکا را علنی برگزار کرده است.

این قاضی زن همچنان اجازه داد برخی قربانیان آزارهای جنسی این پزشک سابق در جلسات دادگاه حضور یافته و حرف‌های خود را خطاب به این مجرم و دادگاه و رسانه‌ها قرائت کنند.
پس از اتمام سخنان قربانیان، لری نصار در اظهاراتی بارها از قربانیان خود پوزش خواست و تاکید کرد که تا پایان عمرش در زندان حس ندامت و عذاب وجدان بابت رفتارهای ناشایست خود با دختران جوان ورزشکار خواهد داشت.

پرونده این پزشک متجاوز که از ماه نوامبر سال گذشته میلادی افشا و پیگیری شده به بزرگ‌ترین پرونده آزارجنسی کودکان و نوجوانان در تاریخ آمریکا لقب یافته است. دستکم 150 قربانی آزار جنسی این پزشک بوده‎اند. گفتنی است، این پزشک فاسد پیشتر در پرونده‎ای دیگر بابت «پورنوگرافی» از دختران ورزشکار به 60 سال حبس محکوم شده است. از این مجرم بیش از 30 هزار عکس و فیلم از آزارجنسی دختران کم سن و سال ورزشکار کشف شده است.

 

 

منبع: کیهان

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار