موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت/سمنان
247297
۰۱ شهریور ۱۴۰۲
پزشکان سمنان

۱۵۰ پزشک استان سمنان در طرح ایتام و محسنین همکاری دارند

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از همکاری ۱۵۰ پزشک استان در طرح ایتام و محسنین خبر داد و گفت: هر یک از این پزشکان حمایت مادی و معنوی چند کودک را عهده دار هستند.

به گزارش کودک پرس ، محمد حسین ذوالفقاری ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان به بهانه اول اردیبهشت بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک ضمن بیان اینکه ۱۵۰ پزشک استان با کمیته امداد همکاری دارند، ابراز داشت: هر یک از این پزشکان حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند معنوی را عهده دار هستند.

وی ضمن بیان اینکه این پزشکان در طرح‌های ایتام و محسنین یاریگر فرزندان معنوی خود هستند، افزود: حمایت این قشر جامعه از طریق کمک‌های مادی و معنوی به رشد و بالندگی این کودکان منتهی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کمک‌های نقدی مستقیم به حساب خود کودک واریز می‌شود، ابراز داشت: هر یک از کودکان تحت حمایت کمیته امداد دارای حساب بانکی مجزا مخصوص خود هستند و کمک‌ها این‌گونه به دست آنها می‌رسد.

ذوالفقاری ضمن بیان اینکه چهار هزار و ۹۰۰ کودک استان سمنان نیازمند حضور خیران و حامیان هستند، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح ایتام و محسنین برای تأمین هزینه تحصیل، معیشت و درمان این کودکان همراه کمیته امداد شوند.

وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام در سایت Ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ در این طرح مشارکت داشته باشند، افزود: داوطلبان نیکوکاری می‌تواند ماهانه با واریز مبلغ دلخواه حمایت از کودک معنوی خو را عهده دار شوند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار